Eindelijk weer na take me out een nieuw zangfilmpje gemaakt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaCameron

Eindelijk weer na take me out een nieuw zangfilmpje gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 15:18

Heey Mensen !!

Eindelijk heb ik weer te tijd gevonden om te gaan zingen. Helaas durfde ik niet filmpjes te plaatsen toen ik op tv was omdat ik dan al wist dat Jan Kooiman mij voor de gein wat wilde laten zingen haha, dan pis ik in mijn broek

Nu de laatste opnamedagen zijn geweest heb ik hier eindelijk weer een filmpje die ik gisteravond gemaakt heb

Ik heb geen geld om zangles te betalen dus dat moet nog even wachten helaas, nog steeds zijn alle tips en tops welkom !!

Anoniem

Re: Eindelijk weer na take me out een nieuw zangfilmpje gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:34

Krijg je geen geld voor dat belachelijke programma dan. :')

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 20:35

Alou schreef:

Hahaha dat geld was na een dag al op aan reiskosten XD

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:36

Alou schreef:

Zelfde gedachtes hier. _/-\o_ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:49

AnnaCameron schreef:
[***] schreef:

Hahaha dat geld was na een dag al op aan reiskosten XD

Je gaat me toch niet vertellen, dat je je zelf zo erg voor banketstaaf laat zetten voor zo weinig geld? }:0

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 20:51

u

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 20:53

Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen, dat je je zelf zo erg voor banketstaaf laat zetten voor zo weinig geld? }:0

Haha ik schaam mij sowieso niet snel , ik ben gewoon op tv zoals ik in het echt ook ben en heb mij erg vermaakt daar, aangezien ik mij vrijwillig heb opgegeven net als de andere meiden , is het logisch dat we geen dikke vette vergoeding vragen. We wilden het zelf :)

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:55

Vond jou wel leuk bij tmo.idd lekker nuchter ook heb je wel een daten
Eraan over gehouden ?

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:58

Ben jij niet datzelfde meisje wat toen samen met een meisje een filmpje op Bokt had gezet die niet zo goed tegen de reacties kon?

Lijkt wel of je alleen op Bokt zit om je zangfilmpjes te laten zien en te vertellen over take me out.

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 12:23

Mear schreef:
Ben jij niet datzelfde meisje wat toen samen met een meisje een filmpje op Bokt had gezet die niet zo goed tegen de reacties kon?

Lijkt wel of je alleen op Bokt zit om je zangfilmpjes te laten zien en te vertellen over take me out.

Dat was ik ja, maar dat kwam omdat bleek dat die vriendin van mij liever niet filmpjes op bokt wilde hebben, vandaar dat ik die verwijderd heb :) Niet vanwege het kritiek dus, kritiek is namelijk juist erg leerzaam ! :)

Mijn zus en ik zitten samen op bokt , we hebben 2 paarden en op haar acount richten we ons echt op de paarden en op mijn acount zitten we meer op de "niet-paarden" topic

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 15:04

Kan me nog goed herinneren dat je boos werd vanwege het commentaar wat er werd gegeven.

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 19:06

Boos ? Als ik terug kijk naar de reacties blijkt nergens dat ik boos was haha, ik word sowieso vrijwel nooit boos :) Kon er alleen maar om lachen :)

JoltsjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:27

hmm nou ben ik welk benieuwd naar filmpjes van take me out

en je plaatst 100 zang filmpjes, maar toch zeg je steeds onzeker te zijn. maar toch ga je naar take me out..vreemd hoor

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:25

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=6&t=1692789
En filmpjes wissen als het commentaar je niet aan staat.

Gaat mij meer om dat je zegt nooit onzeker te zijn, maar je zingt alleen als je ouders weg zijn omdat je je schaamt er voor.

Als je veren in je bips wilt, kun je het beter gewoon zeggen :D
Hou die filmpjes gewoon lekker op youtube of op een speciaal forum hier voor.

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 23:31

Ik heb gezegd dat ik onzeker ben met zingen :) Ik heb nog nooit voor mensen gezongen. Op tv praten en contact maken met mensen heb ik totaal geen problemen mee, het is in dit geval alleen het zingen waar ik moeite mee heb.

Alle comments zijn welkom, als mensen het niet goed vinden dan wil ik ook dat ze dat gewoon zeggen :) als het wel goed is, mag het ook gezegd worden !

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:43

Maar heb je dan niet meer aan de comments van mensen die daarvoor op een speciaal forum zitten in plaats van op een paardenforum? Lijkt me in de muziekindustrie als je daar heen wilt dat je wel op de juiste plek moet zoeken.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:51

Sorry ik vind het niet mooi en door dit topic ben ik bij die Take Me Out filmpjes beland.... jeetje... ik vind je een beetje irritant en aandachtsgeil...

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:48

Haha, ik zie nu dat jij dat meisje bent die een beetje praat zoals Britt Dekker :')
Ik heb erg om je moeten lachen _/-\o_
Je zang is niet echt mijn smaak, maar wel leuk te zien dat je zoveel goede reacties hebt op youtube!

@ Mear: ik vind je antwoorden nogal gefrustreerd overkomen, waarom maak je je zo druk?
Ik zie dat je toegepaste psychologie studeert, ik hoop dat je in de toekomst een beetje meer nuance in je reacties kan aanbrengen anders komt het niet goed denk ik....

@ Sappos: beetje jaloers? :')

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:56

Ontzettend ;) Nee ik zit liever thuis op de bank dan me voor banketstaaf te zetten bij zo'n programma :') en ik dacht dat Lexa voor hopeloze mensen was.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:12

Sommige reactie's zijn hier ronduit respectloos en komen ook echt jaloers over... en maar door blijven hameren om een ander onderuit te kunnen halen :( Stijlloos.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:26

Tiffany schreef:
Sommige reactie's zijn hier ronduit respectloos en komen ook echt jaloers over... en maar door blijven hameren om een ander onderuit te kunnen halen :( Stijlloos.

Helemaal mee eens! Kinderachtig. :j

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:08

Arrabel schreef:
@ Mear: ik vind je antwoorden nogal gefrustreerd overkomen, waarom maak je je zo druk?
Ik zie dat je toegepaste psychologie studeert, ik hoop dat je in de toekomst een beetje meer nuance in je reacties kan aanbrengen anders komt het niet goed denk ik....

Komt nooit meer goed hier :n

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:48

Sappos schreef:
Ontzettend ;) Nee ik zit liever thuis op de bank dan me voor banketstaaf te zetten bij zo'n programma :') en ik dacht dat Lexa voor hopeloze mensen was.

Right.. >;) Ooit gehoord van leven en laten leven? Wat een aanvallende reactie op de ts bah!

Ts: Gewoon lekker doorgaan het is niet mijn stijl qua muziek maar volgens mij kan je wel heel mooi zingen! Ook leuke reacties op youtube en ik vond dat je best leuk reageerde in take me out! (heb het even gevonden via je filmpjes) :P Lekker jezelf blijven!

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:03

Wat ben jij leuk zeg,
Ik heb me kapot gelachen om je filmpjes van take me out _O-

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:33

Sappos schreef:
Sorry ik vind het niet mooi en door dit topic ben ik bij die Take Me Out filmpjes beland.... jeetje... ik vind je een beetje irritant en aandachtsgeil...

Ennn.. wat heeft dat met dit filmpje te maken?

Overigens vind ik haar niet irritant en aandachtsgeil, ze is een van de weinige die 'normaal' is in dat programma. Ik vind haar juist erg grappig en droog :)

Blijkbaar zijn er mensen jaloers, of ontevreden met zichzelf en gaan ze andere mensen maar afmaken, ieder topic dat ze opent volspammen over hoe aandachtsgeil de TS wel niet is.. Zijn jullie nu trots op jezelf?

Ontopic:
De zang is niet mijn stijl, ik ga er niet over oordelen, moet zeggen dat ik wel betere filmpjes van je heb gezien/gehoord.