iPhone 4s problemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

iPhone 4s problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 17:18

Hallo,

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Mijn telefoon krijgt de laatste tijd weer super slecht internet en wifi bereik, hij is langzaam, blijft steeds hangen of laadt dingen niet. Ook is de batterij altijd snel leeg, en als ik hem dan wil uitzetten, gaat hij vanzelf weer aan... Wat dus nog meer energie kost, al dat aan- en uitgaan.
Nu zij mijn moeder dat ik de nieuwe IOS update moest doen, want ik heb 6.1.3. en haar iphone 5 heeft 6.1.4. Via google kwam ik ook niet heel veel verder, maar deze update is dus niet beschikbaar voor iphone 4? of kan ik dat er gewoon overheen downloaden ergens, ook al is hij eigenlijk voor de 5?
En hoe krijg ik die telefoon fatsoenlijk uit? Want de batterij kan je er niet zomaar uithalen natuurlijk...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 19:14

6.1.3 is volgens mij de meest recente versie voor een iPhone 4s, die heb ik er ook op staan.
Dat de batterij snel leeg is had ik ook last van, maar dat heb ik van de week opgelost gekregen lijkt het zo. Ik zal even voor je op zoek gaan naar de link an wat je moet doen.

Edit: de link met wat ik heb gedaan. Ik heb alleen de eerste stap hoeven doen en toen ging mijn batterij niet meer zo snel leeg.
http://robertwebbe.tweakblogs.net/blog/ ... -leeg.html

xFioon

Re: iPhone 4s problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 20:46

Oh ja en nu zijn alle mensen met een iPhone uit mijn telefoon ineens weg uit mijn contacten ook nog eens...