Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nordsvensk schreef:Op het baantje waar jij je loonheffingskorting op hebt staan hoef je geen geld in te leveren aan de belasting, dus je moet hem juist gebruiken bij het werk waar je de meeste uren mee maakt
(of eerder... Helaas
)
vuurneon schreef:Nordsvensk schreef:Op het baantje waar jij je loonheffingskorting op hebt staan hoef je geen geld in te leveren aan de belasting, dus je moet hem juist gebruiken bij het werk waar je de meeste uren mee maakt
Je krijgt korting op het percentage dat je moet afdragen van je loon, maar je betaalt nog wel belasting hoor(of eerder... Helaas
)
Ts: dit is ook wel handig![]()
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... ngskorting
Van mijn brutoloon gaat per maand 3 tot 6 cent vanaf. En dat is voor personeelzaken. Nordsvensk schreef:Ik betaal geen belastingVan mijn brutoloon gaat per maand 3 tot 6 cent vanaf. En dat is voor personeelzaken.

vuurneon schreef:Of je moet lid zijn van de PV :D
Overigens gaat er bij veruit de meesten (tenzij je geen pensionfonds hebt, gebrek aan cao etc etc) vanaf je 21e ook nog een hap uit je loon voor je pensioen.
De heffingskorting is overigens max 1723 euro voor de lagere inkomens (wat met bijbaantjes meestal het geval is).