Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien_x schreef:Same here! Komt er ook nog bij dat ik veel fiets naar m'n werk. Dus daar slijt het ook! Ik ben wel heel tevreden over het merk LTB! misschien iets voor jou?

Maarja, heb natuurlijk ook geen zin (en geld) om iedere 3 maanden een dure nieuwe spijkerbroek te kopen... De goedkopere broeken van de H&M enz. houden het zelfs maar 3 weken vol... 
) Lee die ik had was ook binnen een 4 maand stuk. Is wel al een hele tijd geleden moet ik zeggen. Weet niet hoe ze nu zijn. Diesel was ook een ramp, erg duur en snel naar zijn grootje
Ook ik fiets en loop veel en heb stevige bovenbenen. De goedkope broeken gaan echt het langst mee. Misschien hip maken?
Terwijl andere broeken inderdaad heel snel slijten. MRIIIS schreef:G-Star heeft ook fijne broeken, vind ik.
Ellee schreef:Ik heb een broek van de markt merk is Goodies. Doet het nu al 4 jaarTerwijl andere broeken inderdaad heel snel slijten.
Ben wel fan van LTB, blijft bij mij wel lang goed namelijk. Misschien een iets ander modelletje proberen?

Maargoed, die houden het dus ook niet bij jou.. Lastig.
Die ik nu heb zijn allemaal al meer dan een jaar oud. Nam altijd een hele stapel mee bij Dave's (NYC), maar inmiddels puilt de kast uit, dus..
Nies_ schreef:Ik koop geen broek om er naar enkele maanden weer mee terug te gaanDie ik nu heb zijn allemaal al meer dan een jaar oud. Nam altijd een hele stapel mee bij Dave's (NYC), maar inmiddels puilt de kast uit, dus..