Spijkerbroeken die niet slijten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Spijkerbroeken die niet slijten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 15:40

Ik ben er helemaal klaar mee! Spijkerbroeken die slijten, bah!
Geen enkele broek houdt het bij mij lang vol. Allemaal slijten ze waar mijn bovenbenen tegen elkaar aan komen; een plek waar je dus echt geen gat kan gebruiken!
Zelfs mijn Levi's, die toch bekend staat om kwaliteit, hield het bij mij maar 3 maanden vol.

Ik weet het intussen niet meer, en daarom vraag ik jullie: Welke broek houdt het nou wel lang vol?

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:41

Bij mij doen die van de C&A en de L&L het het best...
Heb trouwens ook lekker dikke tegen elkaar schurende bovenbeentjes :o

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:42

Ik volg even! Heb er namelijk ook last van. Verder fiets ik ook heel veel. Ik heb toen geïnvesteerd in een duur gel zadelhoes en dat helpt ook goed!
Van spijkerbroeken hen ik al diverse duurdere merken gehad, maar ze blijven snel slijten....

Jolien_x

Re: Spijkerbroeken die niet slijten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:44

Same here! Komt er ook nog bij dat ik veel fiets naar m'n werk. Dus daar slijt het ook! Ik ben wel heel tevreden over het merk LTB! misschien iets voor jou?

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:44

Die van die gel zadelhoes hierboven vind ik een goede trouwens!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:46

Veel hippe spijkerbroeken zijn van soepele dunne stof, vaak ook met wat stretch erin, dat slijt heel snel. De ouderwetse stugge broeken gaan veel langer mee (zo rijdt ik al 4 jaar drie keer per week in stugge jeans van de bertus ten hoor van 30 euro en is er nog 0 slijtage). Maar is dat wel hip genoeg voor naar school/werk? Ik koop voor werk liever vaker een hippere broek dan in die stugge vrij lompe modellen te gaan (waar ik dus wel in rijd).

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 15:47

Jolien_x schreef:
Same here! Komt er ook nog bij dat ik veel fiets naar m'n werk. Dus daar slijt het ook! Ik ben wel heel tevreden over het merk LTB! misschien iets voor jou?

LTB heb ik gehad, maar ook die hielden het bij mij niet lang :n

Iemand ervaring met Lee? Ik vind hun aanbod niet zo spectaculair, maar als ze het houden, dan ben ik zeker bereid het te proberen!

Troi: Ik hoef geen jeans van hele soepele stof, maar wil wel een mooi model. Ik draag het liefst (eigenlijk alleen maar) skinny jeans, en die zijn bijna niet te krijgen van stugger materiaal. :( Maarja, heb natuurlijk ook geen zin (en geld) om iedere 3 maanden een dure nieuwe spijkerbroek te kopen... De goedkopere broeken van de H&M enz. houden het zelfs maar 3 weken vol...

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:52

De eerste (en tevens laatste :D ) Lee die ik had was ook binnen een 4 maand stuk. Is wel al een hele tijd geleden moet ik zeggen. Weet niet hoe ze nu zijn. Diesel was ook een ramp, erg duur en snel naar zijn grootje :( Ook ik fiets en loop veel en heb stevige bovenbenen. De goedkope broeken gaan echt het langst mee. Misschien hip maken?

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:53

De broeken van MET zijn heel goed! Pas heel hard gevallen, zo hard dat mijn duim gekneusd was :') En dat heeft mn MET broek zelfs overleefd! Ze zijn alleen niet goedkoop... Maar de kwaliteit is top :)

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:00

G-Star heeft ook fijne broeken, vind ik.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:15

Ik vind de broeken van de CoolCat ook heel fijn!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:18

Ik heb een broek van de markt merk is Goodies. Doet het nu al 4 jaar := Terwijl andere broeken inderdaad heel snel slijten.
Ben wel fan van LTB, blijft bij mij wel lang goed namelijk. Misschien een iets ander modelletje proberen?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 16:22

MRIIIS schreef:
G-Star heeft ook fijne broeken, vind ik.

Wat is het voor materiaal? Voelt het stug, of is het heel stretchy? Ik vind vaak de stof van G-Star niet zo, maar misschien is er nog wel wat te vinden...

Ellee schreef:
Ik heb een broek van de markt merk is Goodies. Doet het nu al 4 jaar := Terwijl andere broeken inderdaad heel snel slijten.
Ben wel fan van LTB, blijft bij mij wel lang goed namelijk. Misschien een iets ander modelletje proberen?

Ik heb meerdere LTB's gehad. Helaas allemaal veel te snel stuk :(
Grappig dat zo'n marktbroek het dan wel volhoudt... Vind het altijd wel onhandig dat je dan niet kan passen... Ben nogal zeikerig, haha.

Iemand dan ervaring met Wrangler? Heb wel een aantal mooie broeken gevonden, maar als de kwaliteit niks is, dan laat ik het...

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:27

Mijn G-star broeken hielden het niet langer uit dan 2 maanden. En heb echt niets geks gedaan want ik doe normaal erg lang met spijkerbroeken. Maar ze scheurden beiden ineens uit op de knie.

Vind Diesel erg fijne broeken hebben!

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:29

Hier ook dat probleem.... G-star vind ik niks. Heb hier 3 dure broeken van gehad die toch niet langer als een half jaar mee gingen. ( Nu ben ik ook zo als een broek lekker zit ik erop ga wachten tot deze droog is en veel draag ) Only vind ik wel goed, maar gaat op een duur ook slijten. LTB vind ik persoonlijk ook niks.... Blijft weinig over.. Leer dan maar ? :+

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:30

hier gaan eigenlijk alle merk broeken redelijk snel stuk.

heb er 2 jaar geleden 1 gekocht op een markt en die houd het nog steeds vol. binnenkort maar weer na een zwarte markt gaan en een paar inslaan.

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:33

Ik heb er een paar van C & A die wel heel goed blijven (€ 19) en ook van Tommy Hilfiger. Deze zijn duurder maar blijven bij mij wel lang goed.

De broeken die ik geprobeerd heb en heel snel kapot gaan bij mij zijn pepe jeans en g-star.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:37

G-star vind ik troep.. Die zijn zelfs bij mij binnen no-time stuk.. Ik heb tegenwoordig altijd Levi's. Zijn ook maar 35$ :D Maargoed, die houden het dus ook niet bij jou.. Lastig.

Wrangler zijn volgensmij wel stevige? De ouderwetse lelijke modellen in ieder geval wel..

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:37

Haha grappig om dit te lezen. Ik werk in een boetiekje en wij verkopen ook Gstar. Zit HEEL VEEL verschil tussen de broeken van Gstar, de ene is idd kwetsbaarder dan de andere, heeft veel met stof temaken.
Ik ben juist van mening dat stretch minder snel kapot gaat omdat dit veel meer mee geeft dan een 'echte' spijkerbroek. Gstar is heel makkelijk met klachten, althans als wij een klacht krijgen van een half jaar oud dan wordt deze broek 9 van de 10 keer vergoed door Gstar. Als een broek niet te klein is gekocht en er zijn geen gekke dingen mee gedaan dan horen ze ook niet kapot te gaan. Dus ik kan jullie adviseren om ECHT terug te gaan met broeken die binnen enkele maanden kapot zijn gegaan, wie niet waagt wie niet wint. Wij hebben 1 model in de winkel die ook altijd scheurt in de knie, ongeveer al onze klanten al terug gehad met deze broek en ze zijn allemaal vergoedt.

Even to the point. Ik zou dus niet zo zeer naar merk kijken maar naar stof. Gstar is over het algemeen een erg goed merk en MET is ook al eens genoemd, dat is ook een super merk. Wij hebben tegenwoordig ook broeken van Rain, hier ben ik zelf ook erg enthousiast over.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:39

Hier hetzelfde probleem... Heel erg bagger.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:41

Ik koop geen broek om er naar enkele maanden weer mee terug te gaan :+ Die ik nu heb zijn allemaal al meer dan een jaar oud. Nam altijd een hele stapel mee bij Dave's (NYC), maar inmiddels puilt de kast uit, dus.. :D

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:43

g-start slijt bij mij net zo hard als alle anderen.... ik vind met broeken ook fijn!

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:52

Nies_ schreef:
Ik koop geen broek om er naar enkele maanden weer mee terug te gaan :+ Die ik nu heb zijn allemaal al meer dan een jaar oud. Nam altijd een hele stapel mee bij Dave's (NYC), maar inmiddels puilt de kast uit, dus.. :D

Haha dat zeg ik ook niet. Ik zeg ALS ze kapot gaan dan.... Ik vind het heel netjes dat Gstar zo soepel is, MET is met vergoeden juist heel moeilijk. Ik heb tig Gstar broeken en heb nooit problemen. En geloof me ik ben niet voorzichtig, rollebol regelmatig met mijn honden over de grond en ga zelfs in mijn gstar broeken naar stal als ik niet ga rijden. Het heeft echt veelal te maken met stof en niet met merk. Maargoed je hoeft het natuurlijk niet te geloven, het is alleen maar een advies.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:56

Ik weet niet of jij uberhaupt mijn reactie hebt geleden, maar ik heb het er niet over of G-star het wel of niet netjes oplost. :+

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:57

Geisha ooit geprobeerd? :)

Zijn niet heel erg dus, wel redelijk soepele stof maar ik heb er meerdere gehad waarin ik toch een jaar of langer ingelopen heb :j

Verder houden de broeken van edc het ook lang bij mij.