Eigenlijk ben ik heel gelukkig. Het gaat goed met mijn opleiding, ik heb lieve vrienden, een geweldige familie en een leuk hondje.
Ik haal veel voldoening uit mijn opleiding en werk, in de zorg.
Ik ben tevreden over mezelf. Heb een goed figuur, ben sportief. Ik geef veel om mens en dier en probeer dan ook altijd zo attent mogelijk om te gaan met vrienden. De liefde laat nog op zich wachten, maar ik ben er van overtuigd dat ik 'hem' op een dag gewoon tegenkom, waarschijnlijk helemaal onverwachts.
(hopeloze romanticus)Soms heb ik echter toch depri dagen. Ik ben dan niet vooruit te branden, zie alles somber in, heb nergens zin in en voel me nutteloos.
Soms is het lastig om dat in een keer om te zetten naar iets positiefs. Herkent iemand dit? Het komt niet erg vaak voor, maar als het zo'n dag is dan zie ik ook echt niets positief in en ben ik niet te genieten. Het voelt vreselijk.
Het is niet dat ik niet gelukkig ben in het dagelijks leven. Maar ik weet dat ik gelukkiger zou kunnen zijn!
Zijn er bokkers in dezelfde situatie? En zijn er bokkers met tips? Hoe pakken jullie dat aan?
Bedankt voor alle reacties zover 

).