Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) een "zakelijke" mail stuurt.
. Vind ik toch persoonlijker dan dat ik, achteraf, met 2 of meer mensen, telkens correspondeer via hetzelfde emailadres.
Zunzuncito schreef:Veel belangrijker: mag ze komen?
al zijn mail hoef ik echt niet te krijgen hoor dan heb ik er zowat een dagtaak aan.
gaat over definitief ontwerk van een logo dus niet zakelijk als in ik wil bij u komen werken enz.
karuna schreef:Ik ken het fenomeen, mijn zus en haar vriend hebben ook een mailadres. Wel op zijn naam maar toch.
Citaat:karuna schreef:Ik ken het fenomeen, mijn zus en haar vriend hebben ook een mailadres. Wel op zijn naam maar toch.
Da's toch ook een beetje vreemd? Als ik jouw zus dan iets wil mailen moet ik het adres met daarin de naam van haar vriend intypen...?
en het vreemde is ook nog dat zij vooral mailt en hij nagenoeg niet.
Rije schreef:Precies Margreet: mijn vriend mag best lezen wat ik allemaal binnen krijg en verstuur, maar er zijn genoeg gebieden waar hij gewoon niets mee te maken heeft (lees als: niets mee kan). Bijvoorbeeld communicatie met collega's, bestellingen voor mijn paard, mijn functie als BZC-lid, en ga zo maar door. Ik heb voor die dingen gekozen, hij niet, dus ligt de verantwoordelijkheid daarvoor ook alleen bij mij.karuna schreef:Ik ken het fenomeen, mijn zus en haar vriend hebben ook een mailadres. Wel op zijn naam maar toch.
Da's toch ook een beetje vreemd? Als ik jouw zus dan iets wil mailen moet ik het adres met daarin de naam van haar vriend intypen...?
Rije schreef:karuna schreef:Ik ken het fenomeen, mijn zus en haar vriend hebben ook een mailadres. Wel op zijn naam maar toch.
en wij hebben ook allebei een mailadres. Mensen die mij willen mailen mailen mij, en mensen die mijn vriend moeten hebben mailen hem. Vaal worden uitnodigingen voor verjaardag oid verstuurd aan een van ons en dan erin dat de wederhelft ook welkom is