Echter zie ik door alle bedden, matrassen en boxsprings het juiste bed niet meer
Uiteraard gaan we een keer op zaterdag uitgebreid beddentesten in de verschillende winkels. Maar ik ben ook benieuwd naar ervaringen als je het bed al een poos in gebruik hebt.
Voldoet het nog steeds aan de verwachtingen, of lig je elke nacht toch nog in een kuil.
We hebben best wel iets te besteden, maar een bed van 3000 euro en meer gaat me gewoon wel een beetje ver en zo groot is het budget ook niet.
Wie heeft er ervaring met bijvoorbeeld de bedden van de IKEA of Leen Bakker, ben je daar tevreden over of had je liever voor een duur merk gekozen.
Ik weet bijvoorbeeld dat de Ikea wel goede voorwaarden heeft vwb het ruilen van een matras als het toch niet voldoet aan de verwachtingen e.d. Ik weet alleen niet hoe dit bij andere winkels geregeld is.
Wie kan me een beetje op weghelpen in de wereld van de bedden?

) Je hebt heel verschil in kwaliteit, en dat merk je in de praktijk ook heel goed. Vrienden hadden een heel goedkoop ding. Als de een bewoog, lag de ander even later nog na te schudden.....
.Volgende bed wordt waarschijnlijk echt een Auping, dat wordt sparen dus!