Komende maandag zijn mijn vriend en ik allebei vrij dus wilden we wat leuks gaan doen. Maarja, aangezien het rotweer belooft te worden weten we eigenlijk niet zo goed wat we willen. Het liefst willen we eropuit, tot ik me net bedacht dat ik hem thuis een verwendag wil geven, omdat ik vind dat hij dat verdient. Ik wil hem sowieso een ontbijt op bed geven, maar dan? Een dag duurt lang en ik kom eigenlijk wat inspiratie tekort om een hele dag te vullen met leuke dingen. Een een filmpje vind ik ook weer zo niet-origineel. Dit is echt voor het eerst dat ik zoiets voor de ander wil doen en ik wil niet dat het een gigantische afgang wordt met als resultaat dat we alsnog met een filmpje op de bank eindigen.
Het lijkt me sowieso een leuk idee om hem bij het ontbijt een soort van brief(je) te geven met een soort van cryptische tekst of iets dergelijks, dat iets zegt over wat we die dag gaan doen. Maar veel verder dan dat kom ik niet.

Daarom kan ik wel wat hulp van jullie gebruiken: wie heeft er nog leuke ideeën om de ultieme verwendag te maken?
Uiteraard zijn reacties van mannen ook van harte welkom, jullie weten immers over het algemeen het beste waar je een man mee blij maakt.

Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat we de hele dag thuis moeten gaan zitten, maar gezien het weer ga ik er eigenlijk vanuit dat we thuisblijven.
Kortom: wie helpt mij met het maken van de ultieme, romantische verwendag voor mijn lief?
Zoiets:
)

), samen in bad gaan als je een bad hebt, een film/serie/spel kijken/doen, lekker koken of uit eten gaan..
daar heb ik nog nooit van gehoord
zorg zelf voor een c-taste avond,blinddoekje enz enz