oei heb een hele mooie deken gekocht en weer ingeruild :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 20:41

eentje van fleece voor als ze een keer hard gewerkt heeft. hij is zwart met een grijze rand.
nu moet ik toch om in de snob top 10 te komen. dernaam er in sierletters op laten zetten. en nog mooie grijze tarnsport beschermers en deken singel voor der kopen en dan zijn we op en topsnob. en dan kunnen we lekker op show gaan.
ik en mn springtinkertje. (ja ze kan springen verhaal komt morgen wel 2e hartverzwakking in 1 week)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-09-01 17:41 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 08:55

Hahahha, dan ben je nog lang geen snob hoor, dan sta je misschien wel 20ste? Moet je ff aan Puck of Suuz vragen, die staan 1 en 2 Knipoog Tong uitsteken

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 16:41

aaaaah gemeen ik heb m moeten ruilen hij paste niet was te inimini voor ailin (ow heeft gewoon een te dikke kont) dus nu heb ik een blauw met grijze van harry's horse. en hij is duurder en dikker maar minder chique. maar heeft wel een vaste singel staartriem en bilkoorden. nouja ze moet er maar mee leren leven dat ze niet alles kan hebben.
nu zak ik weer uit de top off the boktsnobs

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:54

Achhh wat zielig. Maar het is afgelopen geloof ik.. Puck is Miss Bokt Snob en ik ben Miss Non Bokt Snob en Steef is Mr Bokt Snob en PJ is Mr Non Bokt Snob en Steef en Puck gaan trouwen en ik ga met Imatador trouwen van Suuz. Suuz is tweede met Miss Bokt Snob en Vikki tweede met Miss Non Bokt Snob.. Zooo.. Ben jij ook weer helemaal bij Haha!

Vind je wel leuk he, nu ga je ook met mij meeten (waarschijnlijk) de enige echte Non Bokt Snob!