afknappers van jezelf 18+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memere

afknappers van jezelf 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 14:22

Naja na dit topic : [LZP] De meeste vreemde afknapper 18+
kwam ik op het idee om zelf een topic aan te maken over jezelf aangezien in de ander je commenaar geeft op andere terwijl je zelf ook eens wat misdoet in een ander zijn ogen :')

Ikzelf heb soms een afknapper wat onbewust gebeurt bij mijn vriend : we zijn bezig met het voorspel , allemaal goed en wel maar dan zeg ik plots ' schat ik moet even naar de wc' omdat ik anders het gevoel heb tijdens de seks dat ik naar toilet moet :')

Ook eens voorgehad dat ik tijdens de seks bij het omdraaien voor bovenop te komen liggen , uit bed ben gevallen _/-\o_

Maargoed we hebben veel lol in onze relatie, hebben vanalles al meegemaakt dat we niet opkijken van elkaar als er iets raars gebeurt xd

KimD

Re: afknappers van jezelf 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:25

Ik heb mijn vriend wel eens blauwe ballen bezorgd en dan niet die wat je verwacht, nee echte blauwe ballen via een knietje van mij kant ook in bed. :') Geen succes, alhoewel ik me slap heb gelachen, hij had ook de tranen in de ogen wederom om een andere reden. :=

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:27

of de jongen wil beginnen met voorspel maar je bent ongesteld :')
Vind ik dan zo gênant om te zeggen, 'wacht, voordat je verder gaat, ik ben ongesteld' echt een afknapper van mezelf vind ik dat. :(

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:27

Dat kan ik mij voorstellen, een trap in de ballen zou zowat hetzelfde pijngevoel zijn als een bevalling :+ .

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:31

IxL schreef:
Vind ik dan zo gênant om te zeggen, 'wacht, voordat je verder gaat, ik ben ongesteld' echt een afknapper van mezelf vind ik dat. :(

En dan word het nog genanter als je een vent hebt die zegt "Hmmm... lekker :')" Wat zou je dan doen? Gillend wegrennen? :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:32

Mijn vriend heeft ongeluk, op de een of andere manier trekken ze me mijn knieen en ellebogen aan :(:)

Ongesteld is toch helemaal niet erg? Behalve als je zo lekt dat er twee grote plasjes bloed op de grond liggen en jij en je vriend ook helemaal onder zitten tot aan de enkels..................... :o :o

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:32

KimD schreef:
IxL schreef:

En dan word het nog genanter als je een vent hebt die zegt "Hmmm... lekker :')" Wat zou je dan doen? Gillend wegrennen? :')

_/-\o_ HAHAHA Ik zou inderdaad gillend wegrennen. Nee, geen rode zee voor mij :+

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:34

Geryon schreef:
Mijn vriend heeft ongeluk, op de een of andere manier trekken ze me mijn knieen en ellebogen aan :(:)

Ongesteld is toch helemaal niet erg? Behalve als je zo lekt dat er twee grote plasjes bloed op de grond liggen en jij en je vriend ook helemaal onder zitten tot aan de enkels..................... :o :o

Nou ik liever niet. Vind t gewoon onhygiënisch. Zit hij je daar lekker je poes te aaien.. ik zie het al helemaal voor me hahaha :')
Ieder zn eigen keus! :D

Geryon

Re: afknappers van jezelf 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:37

Uhmm.. HET onderdeel van de poes is gewoon bloedvrij hoor :=

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:38

Ooit een keer tijdens de heat of my moment mijn nagels in de zwaar verbrande rug van mijn lief van toen gezet. En .... uit met de pret!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:39

Een echte schipper bevaart ook de rode zee _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:40

Geryon schreef:

Ik weet niet hoe jij ongesteld ben, maar bij lijkt er alsof er oorlog is geweest. Dus nee bedankt _O-

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:40

Geryon schreef:

Hier ook iets met ellebogen, sloeg een kerel per ongeluk een bloedneus in bed :(:)

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:42

Ik ben een keer over een boodschappenlijstje begonnen op een zeer ongelukkig moment, was niet zo goed gevallen :D .
Laatst bijgewerkt door Lindaonline op 09-05-13 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:43

Toen ik nog bij mijn moeder woonde stond het bed tegen de muur met een raam aan. Dus een stenen vensterbank. Vriend lag dus tegen muurkant aan. En heb hem zo'n harde knal gegeven dat hij met zijn kaak tegen de stenen vensterbank is aangeknald. Arme schat heeft 3 dagen met pijn in bed gelegen + dikke kaak en bont en blauw :o

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:44

Katten die die bewegende voeten onder het dekbed erg leuk speelgoed vinden doen het ook niet zo goed trouwens... Gek hoor...

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:44

Terwijl je bezig bent met elkaar een enorme niesbui krijgen maar geen hand voor je mond kunnen doen.
En nee voordat iemand denkt groene klodders te zien vliegen, zo erg was het nou ook weer niet..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:45

love_western schreef:
Geryon schreef:

Ik weet niet hoe jij ongesteld ben, maar bij lijkt er alsof er oorlog is geweest. Dus nee bedankt _O-

Haha _O-

Ik ben extreem ongesteld. Gewoon een tampon in doen dan is er niet eens bloed in beeld :P

Jij bent gevaarlijk joh! Arme vriend haha _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:47

jiehaaa schreef:
Katten die die bewegende voeten onder het dekbed erg leuk speelgoed vinden doen het ook niet zo goed trouwens... Gek hoor...

Mijn oma was een weekje op vakantie en ik zou op haar kat passen die week. En dat is een echte terrorkat. Vriendlief zit naast mij op de bank in zijn boxer. Hangt die kat hem opeens in zijn kruis vast _O- Kat heeft voor zijn leven moeten rennen. En ik heb een half uur slap gelegen op de bank.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:48

Geryon schreef:
love_western schreef:

Haha _O-

Ik ben extreem ongesteld. Gewoon een tampon in doen dan is er niet eens bloed in beeld :P

Heb jij seks met een tampon in dan?
Auw.... dat past echt niet hoor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:49

Geryon schreef:
love_western schreef:

Haha _O-

Nee dan niet. Maar een tampon inhouden tijdens de seks lijkt mij niks. En sowieso ben ik de eerste paar dagen niet in de stemming met buikkramp. En daarna word het een ander verhaal. Maar hij hoeft er alsnog niet aan te komen!

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:56

HAHAHA oh mensen ik heb t nu al niet meer _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:59

love_western schreef:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee _O-

_O- _O- _O- _O- _O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:02

Als ik ongesteld ben wil ik niemand dichtbij, ook m'n vriend niet. :=

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:03

jiehaaa schreef:
Ooit een keer tijdens de heat of my moment mijn nagels in de zwaar verbrande rug van mijn lief van toen gezet. En .... uit met de pret!

*rolt over de grond van het lachen*

Aaaaaah dat is echt heeeeel zielig! :(:)