Ga je feesten
, eten
, stort je op je werk
, verdrietige liedjes/films kijken
of.....? Jammer genoeg, hebben we het vorige week moeten stoppen en heb ik nu wel last van een dip, daarom ben ik benieuwd hoe jullie er mee omgaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, eten
, stort je op je werk
, verdrietige liedjes/films kijken
of.....?
Ik ben forever-alone dus nog nooit meegemaakt.. haha
dus ik ga gewoon vrolijk verder

Lisa_H schreef:Ik kreeg zelfmoordneigingen en heb verschillende pogingen gedaan.... Ik luisterde veel depressieve muziek, ging op mijn bed liggen en at of dronk niet meer.

Sok schreef:Lisa_H schreef:Ik kreeg zelfmoordneigingen en heb verschillende pogingen gedaan.... Ik luisterde veel depressieve muziek, ging op mijn bed liggen en at of dronk niet meer.
Dat zijn ECHT dingen die je van jezelf op internet moet zetten, goed idee meid!
Ik ging alleen heel veel sporten om er maar niet aan te hoeven denken..
Nynke1 schreef:Wat een poedersuiker opmerking Sok, maar he, ik ben niet anders van je gewend. Als dat echt waar is wat Lisa_H schrijft heeft ze wel een serieus probleem en mag ze daar wel hulp voor gaan zoeken.. Want een toekomstige relatie kan ook weer stuk lopen en als ze dan weer zo reageert lijkt me dat niet goed.
Lisa_H schreef:Ik kreeg zelfmoordneigingen en heb verschillende pogingen gedaan.... Ik luisterde veel depressieve muziek, ging op mijn bed liggen en at of dronk niet meer.
kiki1983 schreef:Mensen die zichzelf gaan uithongeren en zelfmoordpogingen doen vanwege een verbroken relatie die moeten echt geen relatie meer aangaan.
.
!
In ieder geval, dat lijkt mij.