haha ik heb ook eens geshopt......

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 19:10

al sinds ik tinkie heb zowat niet meer gedaan,dus al een jaar of twee.ik heb de cd van aaliyah,alicia keys en de single cd van eve gekocht.en een mooie blauwe bodywarmer voor bij de paarden!

ik is heppie.
tuurlijk geld maakt niet gelukkig maar eens jezelf kunnen verwennen is ook weleens leuk.
doe ik toch al nooit.
ik had extra geld dus dacht:kom móet eens kunnen

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:12

Lekker he shoppen....heb het ook een tijdje niet meer gedaan....geen tijd voor gehad ...maar zondag is hier lekker koopzondag en dan ga ik maar s ff inkopen doen mmm....

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:24

ik vind shoppen helemaal niet leuk als het voor mezelf is. Maar als ik voor mijn vogels of de beestjes op de boerderij iets moet kopen.... Ik kan echt uren staan kijken: mmmm dat roze halster, of dat paarse, of nee, die blauwe is ook wel mooi *LOL*
Of als ik iets voor een vriendin ga kopen... Dan sta ik me terwijl ik het koop al helemaal voor te stellen hoe ze zal reageren en dan helemaal voorpretjes hebben

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:30

Leuk sanderijn! Haha! Ik heb afgelopen zaterdag ook eens goed geshopt bij Horselover in Weert Haha!
Mijn vader bleef maar zeuren "weet je nou al wat je wil kopen" maar ik " neehee!! ik wil nog rondkijken!" en ik zat ook de hele tijd. Ja ik vind die shabrak wel mooi, maar die eigenlijk ook. Maar die is iets goedkoper.. Maar die tweety daar vind ik ook errug gaaf!! enz enz *LOL* Cool

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 04:39

shoppen is leuk! alleen niet als je het meeste al hebt....
zucht ben bijna jarig en weet niet wat ik moet vargen behalve een paar boeken en een rijbroek euhhh mhhh ik weet wel meer geloof ik *LOL*
Ik heb al wel veel maar in een ander kleurtje of vernieuwend kan het nooit kwaad toch???

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 08:44

Ik heb gisteren ook geshopt.. Nog wat schoolspullen ennehh een broek, truitje en jasje.. En schoenen. Ehh.. Verder nog een kaasbroodje *LOL*

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:13

ik was gister bij de Makro..
heb n mooie discman van mn mama gehad (nog voor mn bday)
keb n leuk boek gekocht

en eergister heb ik nog 2 cd's gekocht (voor maar 11 piek!!!! 2 cds voor 11 piek!!)
bij de freerecordshop in batavia stad hebben ze alle cd's zonder hoesje voor 5,50...
ik vond die van kelis en van de indigo girls..

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:04

Citaat:
Op 2001-08-31 20:30, schreef Nathalie:
Leuk sanderijn! Haha! Ik heb afgelopen zaterdag ook eens goed geshopt bij Horselover in Weert Haha!
Mijn vader bleef maar zeuren "weet je nou al wat je wil kopen" maar ik " neehee!! ik wil nog rondkijken!" en ik zat ook de hele tijd. Ja ik vind die shabrak wel mooi, maar die eigenlijk ook. Maar die is iets goedkoper.. Maar die tweety daar vind ik ook errug gaaf!! enz enz *LOL* Cool

hey weert daar had ik bijna gewoond rn daar komen mijn geitjes vanaf. shoppen vooor anderen vind ik ook leuker. maar sanderijn het mag best Knipoog

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:06

mijne bokkie komt daar ook vanaf!!!!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:25

ja laura tweeling he.. nogal logisch dat ze beide ervan af komen Haha! hihi

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 23:31

Gaaf shoppen!!!!

Die cd van aaliyah zal nu wel meer waard worden nu ze dood is *snif* zij was echt top!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 07:31

ja ik baal ook als een stekker dat ze dood is.ik vond haar muziek al erg mooi,had haar tweede cd en wat singletjes al.toen ze dood was hoorde ik dat er dus een 3de cd was uitgebracht.ik wist dat niet maar ik wilde hem toch sowieso hebben,of ze nou dood was geweest of niet.btw ik vind dit echt een mooie cd!
die van alicia keys is ook aan te bevelen als je van aaliyah houd........is ook een erg toppie cd!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:13

NEE NIET ZEGGEN!!! Ik heb al te veel geld uitgegeven op vakantie, anders MOET ik weer cd's kopen Haha!