Ik vandaag met Levant naar les n.a.v. dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=13&17
Helemaal netjes:
Paard licht grijze bandages rondom, licht grijs shabrack, lekker glimmend lijf en mooi uitgeplozen staart. Ikzelf met een donkergrijze broek, lichtgrijs shirt en donkergrijze pet.
Allemaal omdat ik zo graag nette foto's van mijzelf met Levant wou hebben!
Dus de nieuwste digicam mee.
Nou, Levant liep super!
Kontje schoof er mooi onder, eerste kwartier lekker over zijn rug gereden en het tweede kwartier wat hoger in de oprichting laten lopen, nou jullie kennen het wel! Zo fijn lopen ze alleen in de les!
Mams ondertussen op de tribune met fototoestel continue in de aanslag.
Kom ik thuis, eerst paard naverzorgt en de boel opgeruimt en daarna gelijk foto's kijken, ik was zo benieuwd!
Staat er niets op!!!
Ik aan mijn moeder vragen: Laat eens zien hoe je de foto's hebt gemaakt?
Houd ze het knopje tekort ingedrukt!
*boehoee*
Nou heb ik nog geeen foto's *snik*
En ik kan het op haar ook niet afreageren omdat ik niet had uitgelegd hoe de nieuwe camera werkte (ze is a-technisch) en als ik zo die stukjes van Dorine lees voel ik me ook schuldig omdat dit niets voorsteld bij de ellende die zij moet doormaken...
\
Ik kan mijn moeder natuurlijk zo wel "terug pakken", dan ga ik ipv in het grijs, in het wit!
kan heel goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. verwacht je mooie foto's en dan heb je niets.
".
.
Laat je t weten als je foto's hebt?