"Het valt best mee hoor" NIET DUS

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 08:06

Bedankt voor al jullie lieve reacties!!
Heb vannacht zeer slecht geslapen (10x wakker worden Frusty ) maar nu gaat het al stukken beter met mijn keel.
Mijn buik rommelt dus zometeen ga ik mijn favoriete hobby uitvoeren: eten! Boterham met pindakaas, dat smeert de keel een beetje Vingers aflikken ...
Ik heb dit stukje dat ik schreef toch maar ff aan Peter laten lezen... hij was helemaal ontroerd hihi.
Vandaag komt mijn schoonmoeder ff theedrinken en wil ze boodschappen voor me gaan doen. Hoewel ik vind dat ik dat zelf kan, wil ze het per se doen, de lieverd.
Zou haar zoon soms Peter heten? Weet ik meteen van wie hij het heeft *LOL* !
Mijn keel doet in elk geval al veel minder pijn, en ik was zo blij toen de wekker afging om half zeven vanmorgen:
Ik mag eruit! De nacht is voorbij! Niet meer onrustig om de haverklap wakker worden en rare dingen dromen...
Koffiedrinken met mijn Petertje, hem uitzwaaien, en morgen... dan zijn we acht (8!) jaar getrouwd!!!
Gefeelzyteerd sgad... *LOL*

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:34

Oww, wat leuk, al acht jaar, en nog zoveel x meer te gaan natuurlijk Lovers . Maak er maar een leuke dag van hoor, en ik ben blij te horen dat het al ietsje beter gaat met je keel. Na je boterhammetje nog maar een ijsje toe nemen Vork Haha!
Liefs

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:06

Jeetje, wat een verhaal zeg....
Nou sterkte meid met het vervolg en nog vele jaren toegewenst, dan kom ik op de zilveren bruiloft Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:39

Ieks!!! Wat eng zeg! Gelukkig is t nu allemaal over.. gebeurt.. Lachen
Kweenie echt wak moet zeggen, iig nog veel sterkte!!!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:54

Gelukkig heb je al wat minder last van je keel! vervelende onderzoeken zijn dat altijd... Mijn vriendin is ernstig ziek geweest en ook geintubeerd in de ic gelegen, die had daarna ook verschrikkelijk last van de keel. Bovendien moest zij naderhand heel veel braken (heb je al een zere keel, en dan die zure rommel er ook nog langs. Gelukkig kon de sonde via de neus (hoewel dat volgens haar ook "een heel klein woordje" was......)

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:09

pfff en dan zit ik te mopperen dat ik niet weet wat ik mankeer! Naar onderzoek zeg, maar het is voor een goed doel!! Ik vind je zo een ontzettend moedig mens, de chemo zal Boos! worden, maar jij slaat je er echt doorheen. Vind het mooi om te lezen dat jij kiest om niet te 'lijden'. Zoals iemand ooit eens tegen mij zei: Pijn is onvermijdelijk, lijden is een keuze. Bij dit zinnetje denk ik aan jou. Wat een karakter!
Niet te vergeten: peter ook! Wat een ontzettende lieverd, is er niet nog eentje in de aanbieding???

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mirte op 2001-09-01 20:12 ]</font>

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:14

Hoi Dorine,
dat is nu het ellendige van kanker. Dat het middel haast net zo erg is als de kwaal. Met 1 verschil: het middel gaat er voor zorgen dat jij er doorheen komt. Party!!

Neemt niet weg dat het gruwelijk voor je is dat je dit door moet maken. Ik vind het fijn dat je ons via Bokt zo op de hoogte houdt. Ik ken je helemaal niet maar toch ben je soms in mijn gedachten. En dat geldt voor meer bokkers die jou alleen maar vanaf het schermpje kennen.

Je maatk het de mensen die met je meeleven makkelijk door zo gedetailleerd te omschrijven wat er allemaal met je gebeurt. Een meisje in mijn omgeving is ongeneeslijk ziek en weigert erover te praten. Ze wil zo lang mogelijk doorleven alsof er niets aan de hand is. Dat begrijp ik en dat respecteer ik, maar het maakt het wel heel moeilijk om er mee om te gaan. Net doen alsof er niets aan de hand is terwijl je haar het liefst vast wil pakken en vertellen hoe vreselijk je het vind en hoe graag je van alles voor haar zou willen doen, terwijl je weet dat je niks kunt doen.

Nou ja, sterkte met het herstellen van dit onderzoek en we hopen op een zo goed mogelijk vervolg.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:19

He bah, wat een nare dag. Houd vol, en gelukkig heb je bokt, om het van je af te schrijven Lachen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 17:48

........... (sorry, klinkt misschien afgezaagd, maar ben er stil van).

Maar om toch iets te zeggen: Dorine, ik heb zoveel respect voor je en ik weet echt zeker dat je het gaat redden.

Zoals ze in Nieuw Zeeland zeggen: Good on ya, mate (for being strong!)