In de meeste positieve zin van het woord overigens
Het is zover. Volgens mij maakt iedereen zo’n periode mee, alleen wat doe je ermee?
Iedereen in mijn omgeving heeft het over kinders, iedereen is zwanger, moet bijna bevallen, wil zwanger raken, is ermee bezig, maakt een planning, hebben kinderen en ga zo nog maar even door…
Mijn beste vriendinnetje is momenteel druk aan het nadenken, processen en klussen omtrent topic ‘Kids’ dus dat geeft ook nogal wat ''mindstuff''
En dat jeukt! Ik wil ook!
Ik weet dat ik heel graag kinderen wil, geloof me, tot 4 a 5 jaar geleden kon het me gestolen worden.
Ik hoefde geen vent, niks trouwen, samenwonen ammehoela, dus laat staan van die krijsende, zeurende, zeikdingen waar je voor moest zorgen..
Je mocht me een stuk land geven, hutje op de hei erbij en ik met mijn -toen nog te creëren- paardenbende was meer dan gelukkig.
Helaas…. Van recalcitrante pukkelige giechel puber verander je toch, ook al wil je dat misschien niet, langzaamaan, zonder dat je het misschien door hebt, in een jonge vrouw…
‘Vroegah’ zaten jankende baby’s in mijn allergiezone, tegenwoordig wil ik ze oppakken, knuffelen, traantjes wegvegen en in slaap wiegen
‘Vroegah’ werkten kleine jolige kinders op mijn agressie-spier, tegenwoordig denk ik ‘Ach gut, wat schattig’
‘Vroegah’ dacht ik bij elk tuttefrutje met staartjes wat voorbij kwam fietsen…
HELP!! Get Gone! Nu denk ik: ‘adjiekoedjieboeeee…. Cutypie!
Roze zou nog leuker staan’
Ik weet dat ik nog jong ben, ik weet dat ik nog alllllllllllle tijd van de wereld heb, maar jesus christ on a f*cking cracker, het jeukt gewoon en ik heb last van gierende hormonen,
klapperende eierstokken, bij de geur van Zwitsal gebeuren er onverklaarbare dingen etc.... (JA! Ik heb het luchtje al gekregen.....
JA van mijn vriend
)
Ik straal ook blijkbaar uit dat ik het graag wil, want bij elk kwaaltje wat ik heb (lees: Last van mijn grote teen ofzo) krijg ik de vraag: 'Oh ben je zwanger?'
Of;
- Je ziet wat pips, ben je zwanger?
- Zeg de voorkant steekt wat uit vandaag, goeie BH of zwanger?
- Hey, je straalt helemaal, zwanger?
NEE
Anyway, moraal van het verhaal.... Onverklaarbare gevoelens die je nergens in kwijt kan.
En het is allemaal de natuur hè, zeggen ze....
Vast herkenbaar voor een aantal dames?
Ik ga langzaamaan ook van kinderhater naar het punt dat ze toch eigenlijk wel heel leuk zijn.