Hallo, Ilja (Iljavdm op bokt) en ik zijn op zoek naar een leuk vakantiebaantje met paarden, zoals ponykamp begeleiden of stalwerk doen. Ilja is in de zomervakantie 16 en ik ben 17 jaar. We hebben al verschillende maneges gemaild, maar het lijkt alsof niemand meer iemand nodig heeft.. Hebben jullie nog leuke ideeën?
We wonen allebei in Friesland en hier is niet veel in de buurt helaas.. Heb al verschillende maneges gemaild en op internet rondgekeken.. Volgens mij zit hier niks wat betreft KNHS ofzo en gehandicaptenmanege heb ik ook nog nooit van gehoord hier in de buurt..
Misschien heb je wat aan deze site: www.paardenwerk.nl Verder zou je misschien bij ruitersportzaken kunnen langs gaan, misschien hebben die mensen nodig in de vakantie.
zoek je alleen in Nederland of ook erbuiten? Workaway.info en Wwoof.org hebben soms leuke plekjes, maar dat is in het buitenland. En anders valt er op marktplaats of op de boktmarkt soms wel wat te vinden. Succes! Edit: dat is trouwens wel vaak onbetaald (tegen kost en inwoning). Plekken waar je wel betaald wordt zijn denk ik lastiger te vinden, helemaal voor 2 mensen.