Kerstkaartentopic, Toon in dit topic jouw creatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:49

Marieke_456 schreef:
Totaal niet mooi, maar ik ben er niet zo goed in... Lees helemaal niet goed Tong uitsteken


Haha, Dank je wel! Ik vind 'm harstikke mooi hoor. OK dan! Was wel even kijken hoe hij nou zat, omdat ie omgedraaid zat Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:34

hoi , ik hbe een probleempje , ik zit bij mijn vader en die heeft geen photoshop en nu kan ik geen kerstkaart maken , e tis wel handig als ik ze voor de kerst heb

dus wil iemand voor mij met de foto uit mijn profiel waar ik samen met boy op sta in een hart gebruiken , op een mooie besneeuwde achtergrond , en als het mooi staat nep sneeuw (witte stippen) , een kerstmuts op boys hoofd zettenn (geeft niet dat het een half oor is) en een mooie text erbij

teminste dat maak ik altijd , had eral een gemaakt alleen die was verdwenen , toen ik de computer hem had op gestart (had hem zeker niet op geslagen) dus alsblieft zou iemand dat willen doen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:37

Ja, mooi gespiegelt Tong uitsteken

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:17

Afbeelding

aan iedereen van mij Haha!

Leo

Berichten: 50178
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 16:07

TweetyKarin schreef:
Afbeelding

Alsjeblieft


Wow Wow! Echt mooi!!! DANKJEWEL!!!!!!!!!!!!!!!! Lovers

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:52

hele erge gave kerstkaartjes hoor echt toppie

Afbeelding

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 18:44

Carlaa"]
[quote="xxlindaxx schreef:
ff een vraagje, kan best dat ie al gestelt is maar ik heb geen zin om alle bladzijdes af te gaan:
hoe knippen jullie die paarden zo uit? is daar een speciaal bewerkingsprogramma voor?


Dat was mijn vraag tot gisteravond ook. Toen heb ik even gekeken hoe dat allemaal werkte (via het net) en erachter gekomen dat Paint Shop Pro of Photo Shop er handig is... Dat moet je dus zien te krijgen. Je moet het even doorkrijgen denk ik, dan wordt je er op een gegeven moment vanzelf handig in. Ik ben van 2 tot half 5 vannacht bezig geweest... Haha!
[/quote]

Waar kan je zoiets downloaden dan? Want ik heb geen Kazaa..Huilen Dat kan niet bij mijn pc.. Kan anders niet iemand het naar me sturen ofzo Bloos Want ik wil het echt graag maar weet niet hoe ik er aan moet komen..Huilen

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:35

Citaat:
aan iedereen van mij Haha!


Bedankt!
En jij hetzelfde!
heb de foto even weggedaan anders word dit zo sloom

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:55

Niemand Huilen Huilen Huilen