(weet niet of het in de goede rubriek staat,.anders graag verplaatsen)
even korte uitleg:
mijn dochters hebben afgelopen 3 weken in het medisch spectrum twente gelegen.(vorige week is er 1 ontslagen,dus nu lag er alleen nog maar 1 dochtertje van me)
ik ben er 24/7 bij gebleven.
Als de meiden sliepen of zo,..ging ik altijd even naar buiten kletsen in het "rokershok" voor de deur.
afgelopen dagen daar een erg leuke man ontmoet.(met leuk,bedoel ik in eerste instantie gewoon "leuk"
)hij heeft een ongeluk gehad en wacht nu tot hij overgeplaatst word naar revalidatiecentrum het roessingh in enschede
hij was vd trap gevallen(ladder) en heeft beide handen in het gips,enkel verbrijzeld,gebroken rib,.en weet ik veel wat nog meer,..en zit nu in een rolstoel.
Hij kan nu niet alleen uit bed komen,maar mag 2 x per dag naar buiten.
zijn moeder(geloof dat ze uit dedemsvaart of zo kwam) komt nu elke dag om met hem naar buiten te gaan(ze zit nu tijdelijk in zijn huis)
Aangezien zijn moeder maandag naar huis gaat en hij dan alleen is daar,...en mijn meid eigelijk langer moesten blijven,heb ik hem gezegd dat ik wel met hem naar buiten ga,omdat ik toch niks te doen heb als mijn kleine meid slaapt.Zouden na het bezoekuur nummers uitwisselen etc
groot was de verbazing toen ik vanmiddag tijdens bezoekuur hoorde dat we per direct naar huis mochten! Jeej!!!
ben nog naar het rokershok gelopen,maar helaas was hij net weg.heb dus helaas geen gegevens kunnen uitwisselen of facebook of wat dan ook,en kan hem dus ook niet vertellen dat ik sinds vandaag daar niet meer ben.
Ik baal hier enorm van,.kon het erg goed met hem vinden en wilde echt met hem naar buiten gaan en zo.Baal dat ik me niet aan de afspraak kan houden en het hem niet eens heb kunnen zeggen
Had hem graag beter willen leren kennen!
wie o wie wilt me helpen zoeken?
hier wat gegevens:
-medisch spectrum twente.locatie haaksbergerstraat
-ik neem aan dathij zelf uit de buurt van enschede komt,omdat ie daar dus ook ligt
-van trap gevallen
-handen in gips,voet ook,gebroken rib etc
-zit nu in rolstoel
-wacht op een plek in revalidatiecentrum het Roessingh
-drinkt zwarte koffie met suiker
-schat hem qua leeftijd ergens in de 30
-moeder komt geloof ik uit dedemsvaart(of iets wat als dedemsvaart klinkt haha)Moeder had blond opgestoken haar...stevig gebouwd
-teleurgesteld in de liefde
-ligt op 4e verdieping,alleen weet niet welke afdeling
helppppp?!?