LOTR TTT extended versie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:07

Volgens mij komt de EE niet op video hoor! Wij hebben alleen maar de dvd binnen gekregen en volgens mij hebben we het eerste deel ook nooit op video gekregen!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 22:23

liza van loon schreef:
Wat krijg je dan extra te zien in die uitgave? Extra scenes ofzo? Mijn vriendin begon er vanmiddag ook al over. Helaas heb ik zelf al de normale versie, dus beetje dubbelop als ik die andere ook nog koop. Is het trouwens ook op video verkrijgbaar?


Kun je hem niet huren in de Videotheek. Je weet echt niet wat je mist hoor! Je krijgt tijdens die 42 Minuten durende film extra scenes te zien.

De EE is niet op video te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 09:55

Cassidy"]
[quote="liza van loon schreef:
Wat krijg je dan extra te zien in die uitgave? Extra scenes ofzo? Mijn vriendin begon er vanmiddag ook al over. Helaas heb ik zelf al de normale versie, dus beetje dubbelop als ik die andere ook nog koop. Is het trouwens ook op video verkrijgbaar?


Kun je hem niet huren in de Videotheek. Je weet echt niet wat je mist hoor! Je krijgt tijdens die 42 Minuten durende film extra scenes te zien.

De EE is niet op video te krijgen.
[/quote]

Hij is wel in de videotheek te huur

En je kunt de EE ook op videokrijgen.. Ik kan hem zo laten importeren. Niet ondertitelt maar dat is niet zo'n probleem OK dan!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:57

Nou dan haal ik hem wel een keer bij de videotheek, ben toch wel benieuwd ernaar.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:16

Joepie, joepie..die van ons is ook onderweg...ben benieuwd.
De "gewone" versie hebben wij al vanaf januari op DVD.....maar EE is veel leuker..spannend!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:29

Sorane schreef:
Ik de box zit de film met in totaal 42 minuten extra film, 2 dvd's vol met extra's, en een DVD met de making off Gollem/Smeagel. En natuurlijk het Gollem beeldje! Helemaal TOP dus OK dan!

De ext. Versie komt ook op video. Alleen dan niet al die extra's erbij


De Extended Edition is ook verkrijgbaar zonder beeldje, scheelt behoorlijk in prijs.

Ik vind hem super, echt een stuk duidelijker dan de andere versie, en beter naar het boek!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 23:35

Ik heb het weekend over de special features DVD's bekeken. Peter Jackson is echt onmogelijk, tot op het laatste moment heeft hij nog aan die film lopen sleutelen. Ik zou echt horendol geworden zijn als ik met hem had moeten werken. Lips are sealed
Ik denk dat ik vanavond maar aan het audiocommentaar begin dat onder de film zit. Ik denk dat ik maar met die begin van Peter Jackson zelf....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:43

Miran"]
[quote="Sorane schreef:
Ik de box zit de film met in totaal 42 minuten extra film, 2 dvd's vol met extra's, en een DVD met de making off Gollem/Smeagel. En natuurlijk het Gollem beeldje! Helemaal TOP dus OK dan!

De ext. Versie komt ook op video. Alleen dan niet al die extra's erbij


De Extended Edition is ook verkrijgbaar zonder beeldje, scheelt behoorlijk in prijs.

Ik vind hem super, echt een stuk duidelijker dan de andere versie, en beter naar het boek!
[/quote]

Weet ik maar mijn vriend is helemaal fan van Tolkien en vind die beeldjes ook erg gaad. Daar heb ik juist op gewacht

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:29

Cassidy schreef:
Ik heb het weekend over de special features DVD's bekeken. Peter Jackson is echt onmogelijk, tot op het laatste moment heeft hij nog aan die film lopen sleutelen. Ik zou echt horendol geworden zijn als ik met hem had moeten werken. Lips are sealed


Volgens mij zijn die mensen ook supergemotiveerd...