Een aantal bokkers hebben mijn topic in Januarie dit jaar gevolgd. Ik was in elkaar geslagen bij een tramhalte zonder verdere reden.. In dit topic is het hele verhaal te lezen.
Ik heb daarvoor aangifte gedaan maar kende de 'verdachte' niet. Het meisje dat de aanstichtster was, zou ik uit 1000den herkennen. Er gingen weken voorbij en ineens zag ik dit meisje de tram in stappen. Enorm in de stres aan de trambestuurder gevraagd wat ik moest doen. Ik moest een halte verder uitstappen dan waar ik eruit moest en moest de politie bellen. De trambestuurder heeft net zo lang gewacht tot hij zeker wist dat het goed zou komen.
vervolgens werd ik door de politie opgebeld om te vertellen dat ze op het bureau zat en of ik nogmaals mijn verhaal wou doen. Inmiddels ben ik dik een maand/ anderhalve maand verder en heb ik helemaal niks meer gehoord. Er werd mij verteld dat dit via het OM zou gaan en dat die een staf ging bepalen, maar duurt dit ZO lang..? Hoelang hebben jullie moeten wachten op een uitslag van een aangifte? Iemand die dit weet en mij wat wijzer kan maken?Alvast heel erg bedankt!
ik merk echt dat ik ook echt zit te wachten op ook maar iets van info.. Een telefoontje met wat info over hoe of wat...
Hopen dat mijn wachten word beloond dan maar.. Bedankt voor je berichtje en je info!
) en heb al zeker 3 maanden niks gehoord van het OM. Helaas moeten wij (net) zolang wachten. Zoals de rest ook al zegt, het kan nog heel lang duren.
eerst auto wegslepen, dan pas bordjes neerzetten van tijdelijk parkeerverbod