Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar verder niet.
maar verder? Nee
ik let wel erg op kleding.
) Huertecilla schreef:tante_trien schreef:Niks noppes nada. Misschien dat als ik een duur merk zie staan dat ik denk dat er geld zitmaar verder niet.
Kan jij zien of het echt of nep is?
Er zijn heel meer nep dan echte Rolex en Panerai bv.
Ik heb skillstante_trien schreef:jiehaaa schreef:Volgens mij kijken vrouwen vooral of er niet al een ring om de ringvinger zit. Maar als ze die vergeten af te doen bij het speeddaten dan weet je gelijk wat over de intelligentie.
Daar kijk ik echt nooit naar
en als het een lelijk plastic ding is dan nou ja... Zegt misschien meer over mijn oppervlakkigheid
dan over de man in kwestie maar het valt mij wel op. Zelfde met kleding/schoenen. Kleren maken de man... maar breken hem ook heel snel af. Zo heeft een mannelijke collega van mij een heel tof, mannelijk horloge om. Staat gewoon goed, stukje finishing touch. Zou daar een of ander protsding zitten... Mwah. Maar goed, ik let zelf ook op wat voor horloge/armband/ketting/oorbellen ik in doe. Waarom zou een man dat niet doen? En waarom zou ik er níet op letten? wizewo schreef:Niet op speeddating, maar wel eens een kerel gezien die had er twee aan. Bij de vraag waarom fleurde hij helemaal op en begon ronduit te vertellen over die dingen. Blijkbaar een verzameling horloges...hij vond het jammer dat hij er maar een zou mogen aandoen...

Zie wel het verschil tussen een duur, kwalitatief zeer goed uurwerk of eentje van de zwarte markt hoor, maar daar blijft het ook bij Huertecilla schreef:Horloges zijn zo´n typisch mannending en je mond valt open van wat ze daar soms aan uitgeven. Zíen vrouwen dat eigenlijk überhaupt???
Kijk je daar naar, zegt dat je iets? en zo ja wélk zegt je wát?