Speeddating - horloge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Speeddating - horloge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 17:39

Stel dat je op een speeddating avond zit.
4 minuten (of zo) de tijd om 15 tot 20 heren iets van jezelf te laten ´zien´ en hen proberen in te schatten.

Je hebt maar een flits om zijn schoenen te zien en dan zitten ze onder de tafel, maar zijn horloge zit in beeld.

Horloges zijn zo´n typisch mannending en je mond valt open van wat ze daar soms aan uitgeven. Zíen vrouwen dat eigenlijk überhaupt???
Kijk je daar naar, zegt dat je iets? en zo ja wélk zegt je wát?

tante_trien

Re: Speeddating - horloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:41

Niks noppes nada. Misschien dat als ik een duur merk zie staan dat ik denk dat er geld zit :') maar verder niet.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 17:46

tante_trien schreef:
Niks noppes nada. Misschien dat als ik een duur merk zie staan dat ik denk dat er geld zit :') maar verder niet.

Kan jij zien of het echt of nep is?
Er zijn heel meer nep dan echte Rolex en Panerai bv.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:47

Huertecilla schreef:
tante_trien schreef:

Kan jij dan zien of het echt of nep is?

Goed punt :')

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:48

Ik kijk liever naar de ogen , horloges boeien me totaal niet. Zelf heb ik ook geen horloge :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:50

Nee, valt mij alleen in negatieve zin op als het zo'n groot, potsierlijk geval is :+ maar verder? Nee :) ik let wel erg op kleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:50

[MW] > [LZP]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:52

vuurneon schreef:
Nee, valt mij alleen in negatieve zin op als het zo'n groot, potsierlijk geval is :+ maar verder? Nee :)

Idem

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:54

Wat zegt een horloge?
(En wat zegt dan géén horloge? ;) )

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:55

Ach, wat zeggen sieraden sowieso bij mannen.. Alleen als het patserig is valt het me op en dan net als een paar voorgangers in negatieve zin..
Laatst bijgewerkt door troi op 16-04-13 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:55

Volgens mij kijken vrouwen vooral of er niet al een ring om de ringvinger zit. Maar als ze die vergeten af te doen bij het speeddaten dan weet je gelijk wat over de intelligentie.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:56

kan me maar éen reden voorstellen waarom een man zo'n patser ding draagt en dat is om even te laten zien dat ie centen heeft. En als ie dan tegenover me gaat zitten en nog even 'subtiel' zijn mouw wat optrekt mag ie van mij gelijk weer opstaan want daar kan ik dus helemaal niks mee!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:56

jiehaaa schreef:
Volgens mij kijken vrouwen vooral of er niet al een ring om de ringvinger zit. Maar als ze die vergeten af te doen bij het speeddaten dan weet je gelijk wat over de intelligentie.

Daar kijk ik echt nooit naar :')

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:57

Huertecilla schreef:
tante_trien schreef:

Kan jij zien of het echt of nep is?

Ik heb een aantal jaren bij een juwelier gewerkt... O:) Ik heb skills

Ik let dus meestal ook wel op horloges, maar erg belangrijk vind ik ze niet. Ken ook genoeg mannen die ze niet dragen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:58

sflj schreef:
Wat zegt een horloge?
(En wat zegt dan géén horloge? ;) )

Een horloge zegt hoe laat het is, en dus hoe snel de kerel klaar is met de speeddate :Y)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:58

tante_trien schreef:
jiehaaa schreef:

Daar kijk ik echt nooit naar :')

Ik ook niet hoor, maar je hebt van die broedse kippetjes...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:59

nee ik vind horloges erg oninteressant, maar ik vind sommige trouwens wel lelijk maar dan bedoel ik meer hele goedkope of van die sporthorloges met van die plastic achtige uitstraling en digitale cijfers. Daar zou ik misschien wel op af knappen maar niet hard genoeg om hem geen eerste kans te geven ;)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:05

Ik kijk al niet naar schoenen (en al helemaal niet tijdens t speeddaten) , dus dat horloge valt me ook niet op. Sterker nog, zolang er geen enorm opvallende (in negatieve zin) dingen aan kleding ed zitten is de kans groot dat ik een uur later uberhaubt niet meer weet wat iemand aanhad. Of wat voor kleur ogen die had.
Of hoe diegene heet (dat vergeet ik bij iedereen, ik ben echt zo slecht met namen).
Eigenlijk is het bij mij 'goed' als er niets gelijk opvalt.
Vind het eigenlijk net als makeup bij vrouwen: als je het direct ziet is het niet oke.
Of zoals bij paardrijden: als je het eruit kan laten zien alsof jij niets doet, dan doe je het goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:51

Ik vind horloges totaal niet interessant. Enigste waar ik na kijk is als een man er goed verzorgt uitziet. En het moet een bepaalde blik in de ogen hebben. En voor de rest vind ik innerlijk belangrijker.

Alleen zul je mij niet snel zien speed daten, aangezien ik al 2.5 jaar een hele lieve vriend heb.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:01

Niet op speeddating, maar wel eens een kerel gezien die had er twee aan. Bij de vraag waarom fleurde hij helemaal op en begon ronduit te vertellen over die dingen. Blijkbaar een verzameling horloges...hij vond het jammer dat hij er maar een zou mogen aandoen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:15

Oh ik zie het wel :j en als het een lelijk plastic ding is dan nou ja... Zegt misschien meer over mijn oppervlakkigheid :D dan over de man in kwestie maar het valt mij wel op. Zelfde met kleding/schoenen. Kleren maken de man... maar breken hem ook heel snel af. Zo heeft een mannelijke collega van mij een heel tof, mannelijk horloge om. Staat gewoon goed, stukje finishing touch. Zou daar een of ander protsding zitten... Mwah. Maar goed, ik let zelf ook op wat voor horloge/armband/ketting/oorbellen ik in doe. Waarom zou een man dat niet doen? En waarom zou ik er níet op letten?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:15

wizewo schreef:
Niet op speeddating, maar wel eens een kerel gezien die had er twee aan. Bij de vraag waarom fleurde hij helemaal op en begon ronduit te vertellen over die dingen. Blijkbaar een verzameling horloges...hij vond het jammer dat hij er maar een zou mogen aandoen...

#loser :')

Horloge kan in mijn ogen twee dingen betekenen, beetje afhankelijk van het type man en het type horloge ook:
1. Hij is graag op tijd (goede eigenschap)
2. Hij is een patser (skippen!)

Maar ik kijk niet zo snel naar iemands polsen. :P
Wel naar de handen; lange, vieze nagels zijn echt een afknapper! :r

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:30

Een horloge voor een man is als schoenen voor een vrouw, tuurlijk kijk ik er naar! Mij zegt het wel wat hoor, maar ben geen expert en zie al helemaal niet of het echt of nep is :+ Zie wel het verschil tussen een duur, kwalitatief zeer goed uurwerk of eentje van de zwarte markt hoor, maar daar blijft het ook bij

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:34

Huertecilla schreef:
Horloges zijn zo´n typisch mannending en je mond valt open van wat ze daar soms aan uitgeven. Zíen vrouwen dat eigenlijk überhaupt???
Kijk je daar naar, zegt dat je iets? en zo ja wélk zegt je wát?

Yup, valt zeker af en voor mij zou het nog een afknapper zijn ook.... Mannen die belachelijk veel geld aan iets kleins als een horloge uitgeven doen het niet voor mij :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:38

Typisch mannending :?