Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leeneliefje schreef:haha mijn vriendje wil ook graag een trektocht met mij gaan doen, hij heeft een paar buitenritjes gedaan, zijn op 2 handen te tellen, en nu wil die meer![]()
denk ook niet dat het een succes zou zijn, dus ik hoop juist dat hij niet meer wilt ;P
Daantjuh88 schreef:Dat doet hij toch niet, haha!
Dana82 schreef:Mijn heer gaat zonder morren vrolijk mee met onze vereniging waar dus hoofdzakelijk vrouwen lid van zijn. Toen ik deze winter buiten strijd was ging hij vrolijk al de dagritten meedoen met zijn harem. Daarna gingen ze nog iets eten.
Ook deze zomer gaat hij gewoon weer een week mee op trektocht. 8 vrouwen en 2 mannen, dus ja, ...
bicci schreef:zit ook wat in natuurlijk,
toch is het aanstaande clupje die 250km gaat doen, ook allemaal vreemd voor mekaar nog.
en die dames doen het toch ook..
Def schreef:Wij gaan ieder jaar op paardenvakantie met mannen en vrouwen, waaronder mijn vriend.
Wij gaan niet met een georganiseerde reis mee, maar huren zelf wat.
Mijn vriend heeft niet zoveel met paarden en de andere mannen ook niet, maar toch fietsen ze iedere dag 4 uur mee op buitenrit met ons. Daarnaast hebben ze de grootste lol met elkaar. Als er maar bier en sigaren zijn en de hottub deed het vorig jaar ook erg goed
Het kan dus wel...