Iphone of samsung galaxy?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

Iphone of samsung galaxy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 18:28

Omdat mijn telefoon versleten is , ben ik op zoek naar een andere , maar zie door de bomen onderhand het bos niet meer.
Nu is me geadviseerd om een samsung galaxy S4 te nemen , of een Iphone 4S.(of 4)
Op dit moment heb ik een HTC sense , android systeem.
Wat is jullie advies en wat zijn jullie ervaringen met deze toestellen?
(ik bel veel ,ook whats app , bekijk en verstuur mail via de telefoon , gebruik internet om dingen op te zoeken ,maak foto's en filmpjes , facebook , wanneer nodig de navigatie , speel soms muziekje af)

8nnemiek

Re: Iphone of samsung galaxy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:52

Samsung heb ik een keer mee gewerkt. Vreselijk! Kwaliteit is slecht, ding reageert slecht.. Samsung viel bij mij, samen met LG, direct af. Ik ben sinds vandaag overgestapt van Android naar iPhone en dat bevalt super!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:53

Ik ben fan van de iPhone. Maar goed, het is maar net wat je zelf wilt..
Handigste is om beiden gewoon bij iemand of in de winkel uit te proberen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:54

Ik ben al jaren tevreden over Samsung telefoons.. :) Nu een Samsung Galaxy Advance waar ik ook heel blij mee ben, prima ding! Iphone heb ik geen ervaring mee, ik ken ze wel van vrienden en die zijn er over het algemeen ook wel positief over (behalve 1 iemand bij wie het geluid niet op de stille stand wil :') )

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:19

Ik zou zeker voor de iPhone gaan! Ik heb nu een Samsung s2 voor twee jaar, en ik ben blij als ik kan overstappen naar de iPhone 5s. Samsung heeft gewoon slechte kwaliteit en reageerde erg traag op bepaalde dingen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:22

iphone :+:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:30

Samsung heeft veel (oude) modellen, de een beter of slechter dan de anderen, misschien handig om te vermelden welke modellen wel of niet goed zijn dan? als je bij wijze van, van een goedkopere oude samsung overstapt naar een nieuwe iphone, kan ik het me voorstellen dat dat een groot verschil zal zijn.

Ik heb zelf de oudere zwarte Galaxy Note (N7000) en met name om te tekenen en schrijven, aantekeningen maken e.d. heb ik echt veel liever deze, dan een apple. (Ik teken en schrijf veel, en ik heb beide hierop getest) Bij deze is het scherm+resolutie ook groter dan een gemiddelde telefoon, ik kan rustig full size websites openen. Ik neem aan dat hij trager is dan een apple, maar ik kan hier ook meer mee dan met een apple dus ik neem het voor lief. Nog een nadeel van apple is dat je de telefoon niet persoonlijker kan maken, geen widgets, geen golauncher, etc.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:32

iPhone! Kan echt niet meer zonder me vriendje :o

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:34

Ik zou voor de Samsung galaxy s4 gaan. Ik heb een iphone 4s gehad, wat een verschrikkelijk ding zeg, en een vriend had m ook maar hij vond m echt niet heel snel gaan. Samsung vind IK wat betrouwbaarder, en android vind ik ook heel fijn om mee te werken!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:36

Ik was altijd helemaal fan van de Samsung en heb die ook trouw 6 jaar gehad. Nu overgestapt op de iPhone en vind m toch veel fijner!
Voordelen vind ik vooral dat als je bijvoorbeeld een afbeelding op wilt slaan van internet oid je alleen op opslaan drukt en hij er gelijk staat.
Mails komen altijd gelijk binnen net als facebook meldingen, wat bij mijn Samsung wel anders was. Afsluiten en opstarten vind ik ook handiger en overall is alles gewoon een stuk strakker. Enige nadeel vind ik dat internet niet elke keer google als startscherm neemt maar de laatst bekeken website, ook wanneer je de app in zijn geheel afsluit. (Mocht dit op te lossen zijn dan hoor ik het graag :+ .)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:08

Ik vind samsung toch beter, ik werk liever met android. Mijn vriend had een iphone maar ik vond het niet fijn werken.

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:22

Ik wacht zelf op de iphone 5s die word vermoedelijk 10 september gelanceerd