Salsa dansen/les

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn1989

Berichten: 759
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 11:26

Ik heb je bericht niet meer gelezen voor ik weg ging.. Maar dan heb ik je dus gezien :P Want ik was er ook vrijdag avond bij t vrij dansen :')

Primavera

Berichten: 2809
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:58

Mag ik weer leven in dit topic blazen? Ik dans sinds 2 weken in een beginnersgroepje bij Connexion in Eindhoven. Ik vindt het helemaal fantastisch!

Over 2 weken een feestje vanuit hun dus daar ga ik zeker heen!

Nog meer fanatiekelingen?

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 21:34

Ja hier nog steeds fanatiek.

Aanstaande vrijdag bij ons in breda een broekie party, speciaal voor beginners of mensen waarvoor de drempel wat hoog is om naar een heuse party te gaan..

Altijd leuk. Sinds paar weke ook dansschoenen gekocht, ook een wereld van verschil!

Primavera

Berichten: 2809
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:13

Crazyshar leuk! Ik doe het nog heel braaf op mijn eigen schoenen :) nog niet zo lang bezig dus wil nog niet te hard van stapel lopen haha.

Ben wel super enthousiast! Vind het zo leuk en ook zo mooi om te zien :j

Ik moet nu helaas 2 weken wachten ivm carnaval maar misschien dat ik met carnaval nog even Eindhoven inga voor club de santiago waar ze altijd salsa feesten houden :)

Happie
Berichten: 1225
Geregistreerd: 07-10-10

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:21

@Crazyshar en Flups leuk nog meer enthousiaste mensen. Ik heb ook dansschoenen maar het uitlopen is echt een drama, blijf blaren houden....

Hier in de omgeving van Leiden zijn ook een hoop leuke feestjes :D

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:31

Leuk! Mensen in de omgeving van Eindhoven!
Afgelopen weekend salsa breeze, was weer een geslaagd feestje

Primavera

Berichten: 2809
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:21

Ah leuk zeg! Ik ben vrijdag naar Salsa Social van Connexion gegaan ook echt super leuk!

Ik ben alleen op zoek naar betaalbare dansschoenen. Hebben jullie tips?

Happie
Berichten: 1225
Geregistreerd: 07-10-10

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:52

Ik ben hier: http://www.danceway.nl/ heel fijn geholpen. Wel minder betaalbaar dan schoenen van het internet kopen maar als ze niet passen ben je ook een hoop geld kwijt.

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:06

Leuk dat dit topic weer wat loopt. Bij mij staat het dansen al een tijdje op een laag pitje helaas. Weinig feestjes. Blijft lastig omdat ik op een eiland woon. 2 weken terug nog wel een leuke salsa bootcamp gehad en heb nu wekelijks kizomba les.
Dansschoenen heb ik dure gekocht bij nico in Amsterdam echt super geholpen daar. En voor erbij heb ik nog van eBay goedkopere maar dansen super fijn.
Is wel een gok om van eBay te kopen omdat je niet kan passen natuurlijk. Heb ook nog 2 paar die mij helaas te klein zijn mocht iemand interesse hebben. Gekocht als maat 42 maar mij veel te klein. Vriendin met maat 41 heeft ze ook gepast en waren haar ook te klein dus zal als maat 40 vallen.

Primavera

Berichten: 2809
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:10

Ik heb zelf mijn pumps altijd in maat 37 dus ga ze niet passen waarschijnlijk haha :P ik zal eens marktplaats afstruinen. Even kijken of t iets is en anders idd maar sparen voor wat betere schoenen :)

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 02:20

Schoene in Tilburg gekocht, midden prijs maar erg tevreden over

Hier weekendje dansen
Vrijdag bachata kizomba night
Zaterdagavond naar Oosterhout bachata salsa mix

En zondag open deur in Breda.

Happie
Berichten: 1225
Geregistreerd: 07-10-10

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 09:53

Ik vergat nog wat in mijn bericht. Ik heb normaal schoenmaat 37,5 maar mijn dansschoenen zijn een stuk kleiner. Wellicht iets om rekening mee te houden?

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:48

Mijn dansschoenen zijn inderdaad ook een halve maat kleiner dan mijn normale schoenmaat. Uitgelegd in de winkel dat dit was zodat je goed stevig staat bij bijvoorbeeld draaien e.d. Ik heb mijn laatste twee paar dansschoenen van Marktplaats. Blijft een gok, maar ben wel tevreden gelukkig :)