Over poedersuiker gesproken...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-01 17:18

Ik baal een beetje super op het moment:
ik heb net geslapen, en daarna hoest ik altijd wat vaker en langer, en dus kreeg ik daardoor de hik.
Maar ik kom niet van de hik af doordat ik af en toe weer hoest en...
Ik werd er zelfs een beetje shago van maar ineens zie ik ook wel dat het errug grappig is:
een Dorine achter het scherm druk aan het typen en constant die
HIK *LOL*
Weet je, -hik- ik had gewoon niet -hik- zo snel uit bed moeten komen voor het klaarmaken van het avondeten -hik-, en dan Peter te laten koken.
Hoewel, -hik- ik wil graag dat het lekker wordt. Dan maar even zelf aan de gang.
HIK *LOL*

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:32

ik heb de gouden tip Haha!
Je moet een glas water drinken met een ijzeren lepel dr in en oortjes dichthouden met je vingers! Haha!
En daarna langzaam los laten, meestal is ie dan weg, probeer maar (werkt tenminste bij mij mn moeder vriendinnen etc..)

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 18:10

Bij mij helpt een glas water drinken zelf ook al of je adem inhouden. Maar ik ga toch voor het glas water, denk ik.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 18:28

of je moet heel erg diep nadenken
dat werkt ook
Ik had de hik en een vriendin van mij zei: Hee as, ik krijg nog 25,- van je. Ik heel diep nadenken, he? 25,- hoezo dat dan? waarvan? Ik heb wel 5 minuten zitten denken. En toen wist ik het nog steeds niet. Zei Tammy tegen me: en heb je de hik nog?? *LOL* *LOL* En die had ik dus niet meer
Het werkt dus wel Party!!
Succes

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 20:43

haha, dat si ook idd een tip ja. Ik heb nooit de hik, kan me de laatste keer niet eens herinneren dat ik de hik had zelfs... Maar ik klop het af, heb er toch alleen maar last van. Maar wel leuk geschreven Dorine, kan me voorstellen dat je er gek van wordt!!!! Iloon

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 16:06

klopt haha, me zwager zat eerst bij de kapster haha eg het een beetje stom de kapster moest zijn haar knippen toen had die de hik dus de kapster zegt zo heey jan wat is je kenteken? hij heel diep nadenken nou ik zou het niet weten!! dus toen maar je hik is wel over he haha... dus ja die houden we dr in!! *LOL* Pling *LOL* Pling *LOL* Pling *LOL* Pling *LOL* Pling *LOL* Pling *LOL* Pling *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 16:48

Poedersuiker is trouwens ook erg lekker op de pannenkoek met stroop. MMMM net gehad Vingers aflikken Ik heb wel 15 pannekoeken gegeten MJAM!