Om aan geld te komen ga je.............

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Om aan geld te komen ga je.............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 20:05

Wat heb jij allemaal gedaan om aan geld te komen, ook rare dingen.Of deed jij werk waar van je zei dat je het kon, terwijl dat niet waar was? Ik deed een kappers opleiding, 1 keer per week.En als snel had ik een advertentie gezet in de krant, ik dacht ach ik wordt toch niet gebeld. maar ik werd wel gebeld, dus ik er naar toe. Was een oudere mevrouw, vraagt ze meteen je kan het toch wel echt he.O ja hoor zeg ik terwijl ik me even geen raadt weet en achter haar sta.

Terwijl ik bezig ben zegt ze, mijn dochter is kapster maar die woont wat verder weg en heeft geen tijd.Ik dacht o je die gaat natuurlijk zien dat er iemand geragd heeft. Mijn vriendin woonde naast haar, dus zegt ze later tegen haar. mooie vriendin heb jij, ze heeft mijn hele haar verpest _/-\o_ En er belde nog iemand dus ik er heen, ik dacht ach bij punten dat gaat goed. laat ze een plaatje zien van iemand, zegt ze dat model vind ik nou erg leuk dat wil ik wel. Gelukig maar dat haar haar nog nat was toen ik weg ging waha.

roosxrhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:06

marleen_usar schreef:
. Gelukig maar dat haar haar nog nat was toen ik weg ging waha.

:')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:07

Dat geintje zou je bij mij moeten flikken... Vind ik totaal niet grappig. :n

Gianti

Re: Om aan geld te komen ga je.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:08

nee, idd. Ik zou woest zijn :oo

Anoli

Dat soort dingen heb ik nooit gedaan, misschien dat ik daarom nog steeds blut ben.

Eerlijk gezegd vind ik het niet heel netjes van je, je verpest toch wel iemands kapsel...
Had je het bij mij gedaan, dan had ik je denk ik even opgezocht voor een lesje knippen op je eigen haar :j ~~}>

Vjestagirl

En dit lieve kijkbuiskindertjes, is nou een oplichtster.

Ier

Waarom zou je je voordoen als kapster als je 't niet kunt :? Ik zou dat dus echt niet waarderen en snap ook niet waarom je dat bewust doet. Als je gemakkelijk aan geld wilt komen, ga een ochtendkrant lopen of bij mensen schoonmaken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:09

Nou... Ik ook niet :r. Zet dan een advertentie om schoon te maken of zo.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:09

Ik vind dat echt niet grappig. Als je dat bij mij had gedaan, had ik je wel opgezocht. Ik kom dan maar aan mijn geld door te sparen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:10

Ier schreef:
Waarom zou je je voordoen als kapster als je 't niet kunt :? Ik zou dat dus echt niet waarderen en snap ook niet waarom je dat bewust doet. Als je gemakkelijk aan geld wilt komen, ga een ochtendkrant lopen of bij mensen schoonmaken.

ja precies... evt kan je je de eerste keer overschatten, maar dan nog een tweede keer...

Lowara

:=
Oooh my god... Dat zijn best wel erge dingen :=
Ik denk dat je donders geluk hebt dat ze geen stappen hebben ondernomen verder..

Ikzelf heb gelukkig altijd zelf rijles kunnen geven, dus vanaf mijn 16e was ik al een tiener die eigenlijk nooit geld tekort kwam :) ideaal :j
En nu... 12 jaar later, heb ik al mooi 12 jaar instructie ervaring, dus altijd een super noodbaantje geweest

Hhilde

En als je het denkt te kunnen en merkt dat je het toch niet kan bij je eerste klant.... Ga je toch niet NOG iemand knippen :n

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:11

Totaal niet grappig. Het zou maar bij mij gebeuren. je kapsel even verprutst. Dan maar wat minder geld. :P
Laatst bijgewerkt door Amado7 op 06-03-13 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:12

Wow := Dat is wel echt heel erg hoor..

Shona_

Nou TS, ik vind dit echt niet netjes van je! Had je bij mij niet hoeven te proberen.. ~~}>

vuurneon

Vjestagirl schreef:

:j

ik vind het ook vreselijk dat iedereen zich bijvoorbeeld ook therapeut mag noemen... Moet een beschermd beroep worden. Overigens wel een makkelijke manier om geld te verdienen :+ je hebt er geen enkele opleiding voor nodig, alleen een vlotte babbel }>

Ik heb zelf altijd eerlijk mijn geld verdient; auto wassen voor mijn papa als uk en later eerlijke bijbaantjes :j ik heb mij op mijn werk wel voorgedaan als katholiek omdat een bewoner iemand wou van het 'goede' geloof :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:13

Vjestagirl schreef:

Haha! :')

Ik heb altijd gewoon bijbaantjes gehad, niks geks volgens mij.

Fenrir

Re: Om aan geld te komen ga je.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:14

:= hoe kom je überhaupt op het idee?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ik heb nooit aparte dingen gedaan om aan geld te komen. Ik jureer al een aantal jaar voor de FNRS in het weekend en daarmee verdien ik wat extra's.

Wat jij hebt gedaan vind ik best erg. :=

Ragdollcat

marleen_usar schreef:
Wat heb jij allemaal gedaan om aan geld te komen, ook rare dingen.Of deed jij werk waar van je zei dat je het kon, terwijl dat niet waar was? Ik deed een kappers opleiding, 1 keer per week.En als snel had ik een advertentie gezet in de krant, ik dacht ach ik wordt toch niet gebeld. maar ik werd wel gebeld, dus ik er naar toe. Was een oudere mevrouw, vraagt ze meteen je kan het toch wel echt he.O ja hoor zeg ik terwijl ik me even geen raadt weet en achter haar sta.

Terwijl ik bezig ben zegt ze, mijn dochter is kapster maar die woont wat verder weg en heeft geen tijd.Ik dacht o je die gaat natuurlijk zien dat er iemand geragd heeft. Mijn vriendin woonde naast haar, dus zegt ze later tegen haar. mooie vriendin heb jij, ze heeft mijn hele haar verpest _/-\o_ En er belde nog iemand dus ik er heen, ik dacht ach bij punten dat gaat goed. laat ze een plaatje zien van iemand, zegt ze dat model vind ik nou erg leuk dat wil ik wel. Gelukig maar dat haar haar nog nat was toen ik weg ging waha.

Dat vind ik heel gemeen van je, stel dat iemand jouw haren totaal verknipt, hoe zou je dat dan vinden?

Dit is wel een vorm van oplichting en je moet je diep schamen.

Ik vind het heel erg voor de mensen die je verknipt had.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 06-03-13 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:15

Dit zijn dingen die je dus niet kunt maken. Bij mij had je toch echt een probleem gehad.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:16

En daarom vind ik een bekende kapsalon zo fijn. Als je van zulke figuren ertussen hebt die zich voordoen als kapster en dan je haar naar de maan helpen. Zo wil ik geen geld verdienen, dat is pure oplichting. Nee dan eerlijk en arm dan een rijke oplichter zijn.

Ik paste op kinderen, maakte soms schoon, bezorgde folders en kranten. Niet echt rare dingen maar wel alle save

Kuggur

Werpt een interessant licht op je karakter TS.
Zeker in betrekking tot andere zaken die je hier op bokt verspreid....

Hhilde

Ik heb trouwens folders bezorgd (twee weken), post bezorgd (2 maand), achter de kassa (3 weken) gezeten en in een winkel gestaan (1,5 week). Dat vond ik allemaal erg leuk *kuch*, dus altijd snel weer mee gestopt :P Nu bijna 4 maand dierverzorgster en daar wil ik nog láááááng niet mee stoppen :D

En heel veel opgepast altijd, dat doe ik al wel weer een jaar of 6 :D
Laatst bijgewerkt door Hhilde op 06-03-13 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:17

Kan hier ook niet om lachen.....