Na jaren op een roze wolk geleefd te hebben moest het eens een keer mis gaan.
Eind augustus ga ik bevallen van ons eerste kindje, volgende week krijgen we de sleutel van ons koophuis en volgende maand gaat mijn eigen sportschool open. Klinkt super toch?
Als brakke zwangere vrouw moet je iets dus ik wilde een spel gaan spelen op onze game pc. Zijn facebook stond nog ingelogt, wilde het weg klikken tot ik een berichtje zag met allerlei hartjes. Die verleiding kon ik niet weerstaan en moest ik even lezen.
Hij had een flinke lading berichten van een oud klasgenoot van Uni. Hij heeft mij altijd verteld gewoon vrienden te zijn maar ach, in mijn studenten tijd kende ik mijn vriend nog niet en had ik ook wel eens gevoelens voor knappe kerels bij mij op Uni. Zijn facebook staat op prive waardoor niemand zijn persoonlijke info kan zijn of zijn vrienden / relatie status kan zien. Lig ik normaal echt niet wakker van, ik ben niet zo'n fan van je hele leven open en bloot op internet zetten via social media.
Maar de ernst van de berichten vond ik toch wel vervelend.. Ik quote "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben". "Ik vind je bruine haar zo mooi en je bent zo mooi petite" "Ik zou je op willen tillen en vast willen houden"
Nu vond ik het al vreemd dat hij de laatste tijd dingen door de war haalde met dingen die ik leuk vond maar waarvan ik zelf nog nooit gehoord had.. Net als dat hij aan zijn telefoon gelijmd zit en deze zelfs mee gaat als hij gaat douchen. Zij is Franse en de laatste tijd komt hij af en toe met allerlei Franse woorden aanzetten..
Mijn bloed begon te koken en hoewel ik verder wilde lezen heb ik het snel weggeklikt gezien meneer thuis kwam. Ik ben de deur uitgelopen en ben naar de sportschool gereden en zit nu op kantoor, naar huis heb ik voorlopig geen zin.
Maar ja, wat nu? Zijn het mijn zwangerschaps hormonen of moet ik deze hufter het huis uit schoppen?
Dit is mijn vriend niet.. mijn vriend is het type wat op vrijdag avond een goed boek leest op de bank, samen met mij in bed een film kijkt, thee voor ons zet en samen elke avond lekker koken. Mijn vriend is het nerdje, niet die klootzak die 400 telefoon nummers van meisjes in zijn telefoon heeft staan. Maar uit de berichten blijkt dat hij al maanden lang elke dag tot diep in de nacht berichten loopt te sturen met dit soort inhoud...
Voorlopig ga ik in elk geval niet naar huis omdat ik door mijn woede in staat ben om het complete servies en overige meubileer om zeep te helpen.
BaileyMix
Geplaatst: 28-02-13 19:28
Jeetje meid, wat ontzettend klote lijkt me dit voor je.
Blijf even lekker weg, wordt even rustig en confronteer hem er dan mee. Hij is je denk ik zo een verklaring schuldig.
CarinaR
Hier zou ik ook niet van gedient zijn. Nou werken je hormonen niet mee. Maar vind t wel apart.
Corelli
Oh jeetje, dit klinkt niet goed Wat ontzettend rot voor je! Ik denk niet dat je hormonen je voor de gek houden, je hebt gezien wat je hebt gezien.. Wat het vervolgens betekent, is aan hem om uit te leggen
Sterkte
Saar4
Geplaatst: 28-02-13 19:29
Jeetje, wat een rot situatie. Ik moet zeggen dat ik de berichten ook niet erg koosjer vind klinken maar zou niet direct conclusies trekken als ik jou was. Even rustig blijven ademen. Is het misschien een idee om een serieus gesprek met je vriend te hebben over jullie relatie? Los van eventuele beschuldigingen over vreemdgaan?
daffodil
Geplaatst: 28-02-13 19:29
Oh jemig...dit klinkt echt verre van goed! Ik zou m confronteren, je vertrouwen is nu toch al weg....
Klarinda
Geplaatst: 28-02-13 19:30
Ah wat een rot streek van hem zeg, ik zou als je wat rustiger bent naar huis gaan, en hem er dan mee confronteren. Succes er mee
Snorretje
Geplaatst: 28-02-13 19:31
Oei.. Misschien is het het beste om nu eerst even rustig te worden, en goed na te denken. Als je dan thuis komt kun je hem ermee confronteren, want hij heeft jou een hoop uit te leggen! Veel sterkte
Suzanne F.
Geplaatst: 28-02-13 19:32
daffodil schreef:
Oh jemig...dit klinkt echt verre van goed! Ik zou m confronteren, je vertrouwen is nu toch al weg....
Eens. Ik zou hem ook confronteren. Wat zal je je rot voelen zeg...
Cassidy
Geplaatst: 28-02-13 19:33
Klinkt idd niet goed. Veel sterkte, en maak de beslissing die je het beste lijkt. Ga jezelf niet verloochenen. Je schrijft van alles aan je hormonen toe, maar van mij zou hij een schop krijgen. Kind op komst of niet....
Ania
Geplaatst: 28-02-13 19:33
Wow, moeilijk verhaal met een nog moeilijker vervolg. Helaas heel herkenbaar...
Je MOET hem confronteren met zijn gedrag, als je het voor je houdt ga je op je tenen lopen en ga je zoeken naar dingen om hem te betrappen.. Hij moet inzien waar hij mee bezig is, maar jij bent nu degene die moet beslissen wat je met hem wilt. Wil je met hem verder? Dan moet hij voor jou kiezen, maar dan ook echt voor jou kiezen, dat houdt in dat hij alles eraan moet doen om je vertrouwen weer te winnen! Je hebt gezien wat je hebt gezien zoals het hier al gezegd is.. En je vertrouwen is beschadigd en blijft beschadigd. Het zal slijten maar dan zal hij echt zijn best moeten doen om je te overtuigen..
Sterkte...
karlli
Geplaatst: 28-02-13 19:34
Ik zou eerst even alles goed nadenken daarna hem confronteren met wat je gelezen hebt
veel sterkte zeg
MerleSimone
Geplaatst: 28-02-13 19:34
Wat een rotsituatie
Wat boven mij al gezegd wordt, probeer rustig te worden, no matter how long it takes, en confronteer hem. Dan heeft hij geen tijd om na te dneken over wat hij wil zeggen.
Sterkte zeg!
pleiada
Geplaatst: 28-02-13 19:35
Getver wat balen zeg
Ik zou hem er zowiezo mee confronteren
Eydis
Bah, kerels...sterkte raponsje!
maj0
Jeej meid. Heel veel sterkte, ben het eens met Snorretje
BigOne
Knap poedersuiker, hier zijn geen excuses voor te verzinnen, waarschijnlijk is hij idd de hufter op het witte paard. Als je hem ermee confronteerd zul je waarschijnlijk vanalles naar je hoofd krijgen, te weinig aandacht van jou, te weinig sex, je hebt geen tijd genoeg voor hem, BLABLABLA. Het is aan jezelf wat je er mee doet maar er zijn vaker mannen die tijdens de zwangerschap van vrouwlief de aandacht ergens anders zoeken, ik vind het schandalig maar kan je echt niet zeggen hoe en wat verder, dat is aan jou.
Marlou91
Jezus wat een ontzettende rotstreek zeg! Ik kan het alleen maar met bovenstaande bokkers eens zijn: Denk dat hij je een hele verklaring schuldig is.
Wil niks goed praten, maar misschien mist hij, nu je zwanger bent, wel een beetje de aandacht (en de sex?) en probeert hij op deze manier daar toch mee om te gaan. Ken in m'n directe omgeving ook zo'n jongen die allemaal liefdesverklaringen naar een of ander meiske ging sturen terwijl z'n vriendin met een dikke buik en allemaal vochtophopingen op de bank zat. Toen beeb er eenmaal was was hij zielsgelukkig en naar mijn weten is het smsen toen gestopt.
Heel erg veel sterkte in ieder geval!
Wesco
Jeetje wat een schok moet dat zijn, helemaal nu je zwanger bent. Hopelijk komen jullie er samen uit.
RubyRed
He bah.. sterkte!
Anoniem
Geplaatst: 28-02-13 19:36
Gewoon confronteren met wat je hebt gelezen. Even wel een nuchtere vraag. Woont deze schoolvlam aan deus kant van de Haringvijver of aan jullie kant??
Anoniem
Geplaatst: 28-02-13 19:36
Oeps, meteen een gesprek met hem aangaan. Sterkte.
Nynke1
Geplaatst: 28-02-13 19:37
Wat een poedersuiker zooi. Bah wat rot voor je, en blijf maar even weg om af te koelen.. Denk aan je kleine mummeltje in je buik. Ik zou hem er, als jij er aan toe bent, zeker mee confronteren.
Laatst bijgewerkt door Nynke1 op 28-02-13 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
troi
Geplaatst: 28-02-13 19:38
Je moet nu in elk geval niks beslissen.. Wel straks naar huis gaan en hem vragen hoe dit zit. Ga het gesprek aan. Hij zal niet de eerste vent zijn die in paniek raakt op het moment dat zijn vrouw zwanger wordt en zijn toekomst is uitgestippeld en vervolgens los gaat. Geen excuus maar wel een verklaring.. Wie weet baalt hij er ook van en is hij al bezig om deze affaire, want dat is het ook al hebben ze elkaar niet meer in real live gezien, te eindigen...