Zaterdag heb ik op de website van Gerstaecker het een en ander aangeschaft (cadeau voor mijn vriend, dus ga het hier niet plaatsen.. je weet maar nooit natuurlijk). Het is een Duits bedrijf voor kunstenaarsbenodigheden. Redelijk groot als ik dat allemaal zo zie en lees. Dus over de betrouwbaarheid twijfel ik niet. Maar ik kan geen Nederlandse reviews vinden. Ik was dus benieuwd wat jullie ervaringen zijn en dan vooral met betrekking tot de levertijd.
Helaas geen reacties gehad maar ik zal toch even laten weten hoe mij het is bevallen mocht iemand ooit met dezelfde vraag zitten en hier terecht komt via de zoekfunctie.
Het pakketje heb ik dus zaterdag besteld, maandag is hij verwerkt en verzonden en woensdag kwam hij aan. Al met al ben ik zeer tevreden over de verzending. De producten waren zorgvuldig ingepakt en als je nagaat dat het pakje uit Duitsland moest komen is dit dus ook super snel gegaan. Je krijgt een track en trace. Deze is Duits, maar met een beetje google vertalen kom je er als snel achter waar je pakketje zich bevind. Al met al ben ik dik tevreden. Gezien het brede assortiment en de scherpe prijzen zal ik zeker nog vaker hier wat bestellen.
idsie
Geplaatst: 24-07-13 15:09
ik heb er zojuist wat besteld, kon er ook niets ovr vinden maar moest echt wat bestellen daar! ben blij om te lezen dat er nog wat positiefs over te vinden is!