Sinds ik kort haar heb vind ik het leuk om met mijn haar te experimenteren. Ook verschillende kleurtjes en kapsels.
Ik werk bij de Lidl en zit daar ook achter de kassa. De meeste klanten vragen vaak over mijn haar en vooral van het oudere volk komt er een positieve reactie uit, kinderen kijken wat banger en gemiddelde leeftijden zeggen er niks over.
Nu is het blauw, beetje turquoise achtig, heel mijn haar. 2 dagen gehad en nu kwam de manager dat ik mijn haar wel 1 plukje blauw mocht maar de rest gewoon zwart of bruin. Ik wist dat dit kon gaan gebeuren en heb ook netjes geantwoord met dat ik het in het weekend wel zou veranderen maar gisteravond knaagde het al aan me. Waarom kan het in Amsterdam wel en bij ons in Waalre niet, het is een klein dorp ..
Als ik zelf als klant boodschappen ga doen en er zit een chagrijnige blonde kassière dan vraag ik me af wat het volk liever heeft, dat of een vrolijke meid met een aparte haarkleur....
En nu weet ik nog steeds niet wat ik zal doen, als ik het zo laat is de kans 99.9% dat ik op straat sta, ben 21 en heb maar 1 diploma dus u raad het al.. weinig kans op een ander soort baan als verkoopmedewerker..
Meh,
Groetjes Blackflag

)