Het heeft even geduurd maar wil hier uiteindelijk toch mijn hart over kunnen luchten.
Het zit namelijk zo. Vanaf de peuterspeelzaal ben ik zo verlegen als een egel. Ik ging altijd in hoekjes zitten en stootte mij af van de groep.
Op de basisschool was het niet anders. Door mijn verlegen zijn, ben ik flink gepest. Vanaf groep één tot groep acht aan toe. Het ging eerst van haren trekken naar spullen stelen, van spullen in de prullebak gooien (zoals schoenen, kleding) tot achter mij aan fietsen naar huis. Ook gingen ze vaak de weg versperren zodat ik er niet langs kon. Door deze rede ging ik altijd een omweg fietsen zodat ik wat later thuis was maar niet meer bij hen hoefde te fietsen. Dit is verteld aan de juffen en meesters maar toen werd het pesten alsmaar erger. Dit ging ook buiten school door. Dit ging dagen lang door maar heb dit uiteindelijk tóch overleefd.
Nu wilde ik op de middelbare een nieuwe start maken. Ik zat meer in de groep, maar helaas werd ik hier uit verstoten en ging het pesten weer doodleuk door. Ik werd (en word) nageroepen met de naam smaegol. Dit is mond op mond gegaan todat de hele school mij zo ging noemen

In de 4de klas hoopte ik op een leuke klas maar ook dit bleek niet goed te komen. Momenteel zit ik met 15 pesters. Zelfs mensen die mij niet kennen lopen mij te sarren. Zoals schoenen uittrappen, roddelen over mij waar ik bij sta.
Nu dacht ik dit schooljaar wel te overleven tot ik mijn rooster keek en geschokt naar vrijdag het 3de uur keek. Ja hoor, daar stond het, gym met H4D. Dé groep waar (bijna) al die 15 pesters zitten.
Deze groep is in 2 groepen verdeeld en mijn 2 vriendeinnen (ja, ik hem 2 vriendinnen) zitten in de andere groep waardoor die pesters de kans van hun leven hebben.
Ik ben te verlegen en te bang om dit aan een docent te vertellen omdat ik hier slechte ervaringen mee heb.

Wat moet ik nu doen?
Ik wil op deze manier niet verder

Groet