Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juliettex schreef:als ik jou was, zou ik geen relatie beginnen met je collega!
als het uit is moet je idd met hem blijven werken!
en dan ga je niet met een prettig gevoel naar je werk..
als het wel wat word, zit je baas denk ik niet te wachten op een stelletje in de keuken ergens achter de kast.. haha
BaileyMix schreef:Je bent in ieder geval niet zuunig met privé gegevens, wowMocht Jeroen toevallig op dit topic stuiten, weet hij het ook meteen hihi.
Gewoon vragen of hij een keer wat wil drinken? Briefjes inderdaad niet doen, je bent oud genoeg om het gewoon te vragen. Succes
Shiloh schreef:Onder 4 ogen spreken.... nee nee nee... luchtig houden, onder 4 ogen spreken is veeeeel te serieus. het is de kunst om het als iets spontaans te houden, dat je het vraagt op een manier dat er niet te veel achter zit. Gewoon doen als je een keer toevallig met zijn tweeen staat. En als dat echt niet kan, dan zou ik het toch via telefoon doen. Zeker als je gewoon opbelt staat dat helemaal niet zo onzeker hoor. Tegenwoordig doet iedereen alleen meer whatsappen. Ik vind het altijd super stoer als iemand gewoon belt.
Je kunt dat dan toch ook vragen als je na het werk zo iets gaat eten. Of vraag dan gelijk door van "goh, zin om ook nog even een drankje te doen?"
Hoezo ben je dan de sjaak? Er is niks mis met gewoon iemand vragen iets te gaan drinken. Je vraagt dan toch niet gelijk "wil je een relatie met mij". Als hij nee zegt, dan weet je waar je aan toe bent, klaar. Niks om je voor te schamen.
Shiloh schreef:En die keer dat jullie na het werk wat gingen eten dan?
Dan moet je een momentje zien te vinden tijdens de andere 10%.
Of laat per ongeluk een keer je telefoon liggen. En ga later op de avond (als hij zo ongeveer klaar is) terug om hem op te halen. Lekker de onschuldige zelve spelen. Of toch maar gewoon een belletje he
Niet dat, ja maar, ja maar. Gewoon creatief zijn, een moment vinden en doen.
HLPhoto schreef:Maak er zelf grapjes over, overdrijf, trap lol. Heeft de rest je er niet mee en kan je ondertussen voorzichtig aftasten of 't wat kan worden of niet.
Shiloh schreef:Ja, wat wil je dan dat we zeggen.
Nee, hopeloos, je spreekt hem nooit alleen, laat maar zitten hoor, dit word nooit wat.
Wat er ook aangedragen word is "ja maar dat kan niet want..."
Wil je er wat mee of niet? Ja? Nou niet zo miepen dan, creatief zijn en gewoon iets doen.
_Linn_ schreef:Denk dat we die situatie allemaal wel kennen als we ouder zijn dan laten we zeggen 18...Het is niet allemaal zo makkelijk soms hoor. Ik probeer hier een situatie te schetsen van hoe het nu ongeveer is en vandaar mijn reacties.
Citaat:Denk dat we die situatie allemaal wel kennen als we ouder zijn dan laten we zeggen 18...
...ik ben 30, heb iemand in m'n Facebook die ik vroeger best een tijd erg leuk gevonden heb. Dat dat wederzijds was heb ik vorig jaar pas ontdekt. Zo zonde