draarbare wifi hotspot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielliee

draarbare wifi hotspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 19:40

Hoooii,

Op mijn mobiel (samsung galaxy ace) kan ik draagbare wifi hotspot instellen. Maar hoe kun je zien wie allemaal op jou hotspot zitten? En kan je ze er ook af gooien zodat je het wachtwoord niet steeds moet veranderen?

Alvast bedankt!

Ik weet niet of dit in het goeie forum staat :$

Danielliee

Re: draarbare wifi hotspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 19:41

Topic is geopend hihi

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:25

NM > HTT

Het is overigens niet de bedoeling om na een minuut al te reageren in je eigen topic. Een beetje geduld kan geen kwaad. :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 07:41

Degene die op jou wifi wil moet een wachtwoord intypen, dan weet je toch wie er op je wifi zit? Er vanuit gaande dat je niet iedereen je wachtwoord geeft.

Daarnaast neem ik aan dat je de hotspot alleen aan zet zodra iemand erop wil, en hem daarna weer uitzet? Het vreet wel batterij overigens!

Danielliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 16:38

@appelflapje: zo bedoelde ik het niet, ik wou alleen laten weten dat hij geopend was.

@anne_bento: dankjewel voor je reactie, ja maar soms geef ik mijn wachtwoord en dan heeft de halve klas hem bijvoorbeeld. Dus weet je misschien of er een app is of iets anders waarmee je kunt zien wie dr allemaal op jou wifi zit.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:00

Niet dat ik weet, bij mij in ieder geval niet. Ik zou gewoon niet je wachtwoord aan iedereen geven en anders je hotspot gewoon weer uitzetten :-D