Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik leef omdat mijn ouders seks hadden en daarna niet vergeten zijn me eten te geven. Een doel? Heb ik niet, net als de rest van de mensheid.
Vjestagirl schreef:Ik leef omdat mijn ouders seks hadden en daarna niet vergeten zijn me eten te geven. Een doel? Heb ik niet, net als de rest van de mensheid.
Pletje123 schreef:Toen ik nog op school zat dacht ik ook: waarom? Maar geloof me, het wordt beterHet leven is wat je er zelf van maakt
tante_trien schreef:Vjestagirl schreef:Ik leef omdat mijn ouders seks hadden en daarna niet vergeten zijn me eten te geven. Een doel? Heb ik niet, net als de rest van de mensheid.
Helemaal mee eens!
Ik zit hier zelf wel eens mee in mijn maag. Mijn ouders wilde kinderen, en hiep-hiep-hoera daar ben ik, vervolgens MOET ik naar school, vervolgens MOET ik ook nog een opleiding doen en vervolgens MOET ik tot mijn 70e werken en daarna ga ik dood. Wat is hiervan de lol jongens?
Tevens ook eén van de vele redenen waarom ik geen kinderen wil.
Ronaa94 schreef:Op de middelbare school dacht ik ook vaak zo, maar nu ik een opleiding doe waar ik me echt thuis voel en echt leuk vindt zijn die gedachtes helemaal weg.
En stel dat het ineens blijkt tegen te vallen, wie houdt mij dan tegen om mijn eigen plan te trekken, misschien boek ik wel een reis naar verweggiestan, my choice, als ik daarvan geniet en gelukkig wordt waarom dan niet?
tante_trien schreef:Vjestagirl schreef:Ik leef omdat mijn ouders seks hadden en daarna niet vergeten zijn me eten te geven. Een doel? Heb ik niet, net als de rest van de mensheid.
Helemaal mee eens!
Ik zit hier zelf wel eens mee in mijn maag. Mijn ouders wilde kinderen, en hiep-hiep-hoera daar ben ik, vervolgens MOET ik naar school, vervolgens MOET ik ook nog een opleiding doen en vervolgens MOET ik tot mijn 70e werken en daarna ga ik dood. Wat is hiervan de lol jongens?
Tevens ook eén van de vele redenen waarom ik geen kinderen wil.
Iolanthe schreef:mijn levensdoel is in de eerste plaats proberen om afhankelijk te worden van anderen en daarna om mezelf verder te ontwikkelen en steeds een stukje van de Waarheid (of hoe je het ook noemt) te ontdekken. ik denk echt wel dat we hier niet alleen zijn louter omdat onze ouders seks hadden, maar ja, ieder zijn mening hé
tante_trien schreef:Iolanthe schreef:mijn levensdoel is in de eerste plaats proberen om afhankelijk te worden van anderen en daarna om mezelf verder te ontwikkelen en steeds een stukje van de Waarheid (of hoe je het ook noemt) te ontdekken. ik denk echt wel dat we hier niet alleen zijn louter omdat onze ouders seks hadden, maar ja, ieder zijn mening hé
Maar waarom zijn we hier dan? Vertel dat eens?