Ze had dat dier in eerste instantie al nooit in huis moeten halen natuurlijk. Maar om 'm nu zo boem weer terug in de natuur te zetten lijkt me ook niet echt handig. Zouden er daar geen mensen zijn die herten voor de hobby buiten in een wei houden? Dat lijkt me dan een betere plek.
Magiccc
Geplaatst: 18-01-13 16:35
kun je toch niet maken? weet niet hoe oud een hert wordt maar volgens mij is deze al oud. lekker onzinnig
Kipzel
Geplaatst: 18-01-13 16:35
Citaat:
“Ik poets elke dag haar tanden. Er is helemaal niks mis met haar tanden”
ellissofie
Geplaatst: 18-01-13 16:36
beetje dom dat het ministerie van milieu in Canada niet door heeft dat dat beestje helemaal niet voor zichzelf kan zorgen in de natuur. aan de andere kant, een hert is geen huisdier. het ministerie moet ergens een grens trekken van wat wel mag en wat niet mag. wel sneu voor het hertje..
8nnemiek
Geplaatst: 18-01-13 16:40
Volgens mij halen reeën in het wild niet eens de 10 jaar..
Ik ben er geen voorstander van om wilde dieren tam te maken en in een kleine stal/huis te houden, maar in dit geval zou ik zo'n beestje ook zeker niet meer de natuur in gooien. Dat ze em dan inderdaad een mooie wei met stal met andere hertjes geven.
LoveBodin
Geplaatst: 18-01-13 16:41
Kipzel schreef:
Citaat:
“Ik poets elke dag haar tanden. Er is helemaal niks mis met haar tanden”
Ik denk inderdaad niet dat het erg handig is om 'm nu nog in 't wild uit te zetten. Waarom niet met andere hertjes in zo'n hertentuin geval?
Deze overleeft het niet in het wild.. Handiger zou dan idd een hertenkamp zijn. Beestje had beter meteen naar een opvang gekund, dan had hij weer uitgezet kunnen worden maar als ze hem nu terug zetten kunnen ze hem net zo goed meteen een spuitje geven..