Gezocht: Gebruiker dure medicijnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myou

Gezocht: Gebruiker dure medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 21:03

Hoi iedereen,

Ik zoek iemand die in het dagelijks leven te maken heeft met dure medicijnen die ingenomen moeten worden. Of deze nou verzekerd worden of niet maakt niet uit. Ik ben namelijk opzoek naar iemand die bereid is om een klein interview/vragenlijst in te vullen.

Ik moet voor mijn school een ethisch dilemma analyseren en hierover een verslag maken voor een examencijfer, hierbij moeten ook 2 interviews zijn afgelegd. Omdat mijn ethische dilemma gaat over de afschaffing van de vergoeding voor dure medicijnen (zoals recent in opspraak gekomen ziekte van Fabry en Pompe) zoek ik ook iemand die hier ervaring mee heeft om zo een contrast tussen de 2 personen te creëren. (Het gaat niet specifiek over die ziektes maar echt over de afschaffing van de vergoeding bij dure medicijnen)

De vragen zullen in de loop van komende week worden verstuurd en ik zoek iemand die uitgebreid antwoord wil geven op mijn vragen. De vragen zullen vooral gaan over jouw mening voor de afschaffing van de vergoeding bij dure medicijnen.

Ik hoop hierdoor iemand te kunnen vinden die mij wil helpen! Alvast bedankt.

Groetjes Melissa

RoodZonnetje

Re: Gezocht: Gebruiker dure medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:28

Wat versta je onder "duur"?

Myou

Re: Gezocht: Gebruiker dure medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 21:40

Ik ben voorzien van iemand die graag wil meewerken! :D
Bedankt!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:57