Wisten jullie dat …

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FNews

Wisten jullie dat …

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:08

… bokt kan dienen als datingsite?

Het begon dat Andries zich had voorgesteld op bokt, zoals iedereen wel weet trekt half bokt dan op zo’n voorsteltopic uit. Ik dus ook en daar las ik dat hij zelf ook een volbloed heeft.

Na uiteindelijk wat ge-heen en weer ge-pbt te hebben heb ik hem toch maar een keer toegevoegd op facebook. Daar uiteindelijk iedere dag wat gechat en uiteindelijk merkte we dat het toch wel redelijk goed klikte.

En toen kwam de beslissing dat we een keer af zouden spreken. We hadden een namiddagje bios gepland. Ooh, wat was ik nerveus toen, en hij vast ook wel. Na een eerste date, kwam een tweede en is het geëindigd zoals het nu is, als vriend en vriendin.

Maar dan, hij is 25 & ik ben 16. Hij woont in Groningen & ik woon in de buurt van Antwerpen. Opzich denken jullie vast, das toch onmogelijk. Maar echte liefde overwint alles, toch?

TrIjNiE__

Re: Wisten jullie dat …

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:09

Idd ! Nog veel plezier samen :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:09

TrIjNiE__ schreef:
Idd ! Nog veel plezier samen :D

Dankje! ;)

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:11

Super leuk *\o/*
Wel grappig eigelijk want je verwacht het niet :)
alleen is de leeftijd niet te groot? :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:12

Ik wens jullie veel succes en plezier :) al vind ik het verschil in levensfase om het maar zo te zeggen best groot en de afstand maakt het er ook niet makkelijker op. Maar als jullie gelukkig zijn, dan is dat toch het belangrijkste? geniet er van!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:13

Wat leuk zeg! :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:14

BobbieLover schreef:
Super leuk *\o/*

Uumh, volgens ons niet nee.

lifaya schreef:
Ik wens jullie veel succes en plezier :) al vind ik het verschil in levensfase om het maar zo te zeggen best groot en de afstand maakt het er ook niet makkelijker op. Maar als jullie gelukkig zijn, dan is dat toch het belangrijkste? geniet er van!

Dankjewel!

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:17

_AlMaraam_ schreef:
BobbieLover schreef:
Super leuk *\o/*

Uumh, volgens ons niet nee.

lifaya schreef:

Dankjewel!

Oh ja, oke dat kan :)
hahah maar als je maar gelukkig bent *D

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:19

Wat leuk zeg! en leeftijdsverschil maakt niks uit hoor. ik en mijn partner schelen ook negen jaar.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:24

00peetje00 schreef:
Wat leuk zeg! en leeftijdsverschil maakt niks uit hoor. ik en mijn partner schelen ook negen jaar.

maar was jij ook 16 toen je je partner leert kennen? De jaren ansicht maken niet eens zoveel uit, het gaat erom dat ze zich beide in 2 totaal verschillende levensfases bevinden. 16 jaar, net puberend en ontdekkend, mag net voor het eerst (legaal) uit en drinken. 25 jaar, student af (waarschijnlijk) en heeft al volop gefeest en geleefd en heeft totaal andere verwachtingen van een relatie dan een 16 jarige :) Althans, zo kijk ik er op, ken TS en die andere bokker niet, dus daar kan ik niet op oordelen :P

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:25

Ik was 19 en partner 28.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:26

lifaya schreef:
00peetje00 schreef:

maar was jij ook 16 toen je je partner leert kennen? De jaren ansicht maken niet eens zoveel uit, het gaat erom dat ze zich beide in 2 totaal verschillende levensfases bevinden. 16 jaar, net puberend en ontdekkend, mag net voor het eerst (legaal) uit en drinken. 25 jaar, student af (waarschijnlijk) en heeft al volop gefeest en geleefd en heeft totaal andere verwachtingen van een relatie dan een 16 jarige :) Althans, zo kijk ik er op, ken TS en die andere bokker niet, dus daar kan ik niet op oordelen :P

Die uitgaans-fase ben ik al voorbij, die was ook maar van heel erg korte duur ;)
Tjah, we moeten ons allebei gewoon aanpassen, en dat willen we best.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:27

tja wel minderjarig

maarja mannen houden nou eenmaal van jonge bloemetjes :P

Hoop dat jullie nog mooie dingen samen mogen meemaken :)

bromfiets

Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (oke, ik was 18 toen we echt wat kregen) en wij schelen 18 jaar. Leeftijd zegt niks, dus ik zeg:

You go girl *\o/*

Anomien

lifaya schreef:
00peetje00 schreef:

ja idd. het is niet voor niets bijna strafbaar.
@ts tuurlijk kan het echte liefde zijn. We gunnen je het best. Maar vergeet niet dat je nog jong bent.

edit: quote toegevoegd
Laatst bijgewerkt door Anomien op 11-01-13 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:28

shilady schreef:
tja wel minderjarig

maarja mannen houden nou eenmaal van jonge bloemetjes :P

Hoop dat jullie nog mooie dingen samen mogen meemaken :)

Het is legaal, als je dat bedoelt met dat ik minderjarig ben ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:32

het is officieel strafbaar:

Citaat:
Minderjarig

Een volwassene is strafbaar als hij seks met een minderjarige (iemand onder de achttien jaar) heeft. Maar ook minderjarigen zijn strafbaar als ze seks met elkaar hebben. De wetgever trekt deze grens bij zestien jaar. Dus als je vijftien jaar bent en seks hebt met een leeftijdgenootje, dan ben je in principe strafbaar. Het wordt echter niet altijd als ontucht aangemerkt.

Als je als 16 jarige seks hebt met een andere 16 jarige is het wel gewoon legaal :P Maar een volwassenen die seks heeft met een minderjarige (dus onder de 18 jaar) is strafbaar

Maar als jullie gelukkig zijn, nogmaals, geniet er van :j

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:33

In België is het vanaf 16 niet meer strafbaar hoor. Heb ik tijdens wetgeving geleerd.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:34

Maar meneer leeft in Nederland he :P Ik noem de nederlandse wetgeving op

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:34

_AlMaraam_ schreef:
In België is het vanaf 16 niet meer strafbaar hoor. Heb ik tijdens wetgeving geleerd.

als ik het goed begrijp is je vriend een Nederlander.. hij hoort zich te houden aan de Nederlandse wet.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:35

Knert schreef:
_AlMaraam_ schreef:

als ik het goed begrijp is je vriend een Nederlander.. hij hoort zich te houden aan de Nederlandse wet.

Hij is idd Nederlander, maar ik ben een belg, dus ik moet me dan toch aan de belgische wet houden lijkt mij.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:36

Nee want meneer is een Nederlander :) Hij "pleegt" een strafbaar feit en dat gaat dan gewoon volgens de Nederlandse wet :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:36

wat denk je.. dat de mildste wet geld? denk het niet.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:37

lifaya schreef:
Nee want meneer is een Nederlander :) Hij "pleegt" een strafbaar feit en dat gaat dan gewoon volgens de Nederlandse wet :)

Tjah, en wat kan er dan gebeuren. Dat ze ons oppakken in huis?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:37

<3 <3 <3 <3

Hartstikke leuk! Als het voor jullie werkt zie ik ook het probleem niet in hoor! :D

Ach lifaya, niemand weet toch dat hij een strafbaar feit pleegt. En wie weet hebben ze nog niet eens seks :=

Is dat trouwens echt de wetgeving of komt het van een onbetrouwbare site af? Want ik las laatst op bokt dat dit niet zo scheen te zijn. Dat meerderjarig wel seks mag hebben met minderjarig boven 16.