VAn Kooten en de BIe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

VAn Kooten en de BIe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 16:28

Gisteren van Kooten en De Bie gezien? Was een compilatie van alle typetjes die ze ooit neer hebben gezet. Natuurlijk zat "de vieze man" ook erbij (de vorige avond nog heel goed nagedaan in Kopspijkers). Ik vond die zussen ook heel goed, vooral de manier waarop Van kooten dat kleine vrouwtje nadeed, haar manier van praten en zo, zo lekker truttig. en die verbitterde gefrustreerde zuurpruim met z'n moeder die heel verbeten praat "ik wil een lekkere vriendin maar ik heb geen lekkere vriendin"........... Natuurlijk kwam ook de "oudere jongere, jemig de pemig" aan bod. Dat vond ik eigenlijk wel hun beste. Ze hebben wel stiekum een hoop nederlandse uitdrukkingen erbij gemaakt.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:31

Ik heb heel even beneden gezeten toen ze voor groenteboer aan het spelen waren. Ben toen maar snel naar boven gegaan, het is niet mijn soort humor

prompter

Berichten: 11115
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:35

Ik heb er speciaal mijn computer voor verlaten Desiree Knipoog, ik vond het geweldig om Jacobse en Van Es de tuinen "winterklaar" te zien maken.

Toen ik pas in mijn nieuwe huis ging wonen, wilde ik een buitenkraan hebben. Een Haags klusbedrijf gebeld (Fokke en Van Es heetten ze, dat kon haast geen toeval zijn Haha!) en ja hoor, er kwamen twee 'vrije jongens' in een grote Camaro aangereden. Ge-wel-dig! Maar die buitenkraan hebben ze goed gemaakt. Zouden die twee weleens bij Koot en Bie thuis geweest zijn, en daar hun inspiratie vandaan hebben *LOL*?

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:33

Oh, nee! Helemaal gemist! Die verdomde tentamens ook. Wij keken vroeger altijd de Keek. Echt jammer. Maar ja, nu heb ik misschien mijn tentamen wel gehaald, is wel belangrijker Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:51

Ik heb ook wel gekeken maar wij hebben thuis alle video's en DVD's van Van Kooten en de Bie. En daar staan nog veel leukere sketches op dan degenen die ze gisteren hebben laten zien.

Zo vind ik zelf de aflevering over Bamzaaien (een barspelletje) echt geweldig.
Ook de scene met de jongens van WODAN (wij ontspannen door alleen natuur) is geweldig.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.....

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:07

Wat teovallig haha ik heb gisteren ook Van koten en de Bie gekeken! Echt lachen man:D Ik weet niet of mijn stiefpa echt een video aan had of die zender, maar er kwam een naam in voor Anton Paardenboy.......ik lach helemaal dubbel haha Nagelbijten / Gniffelen

Doeg Lachen

ps. Alli Osram is ook lachen OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:01

heb het wel gezien, vond er ook wel leuke stukjes tussen zitten, maar het is niet helemaal mijn humor!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132061
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:08

Ik heb het ook gezien, helemaal geweldig !
De vieze man, de burgemeester en wethouder van Juinen, Dirk (een van mijn favorieten uit Keek op de Week)...... fantastisch om het allemaal (weer) te zien ! Haha!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:31

Echt helemaal gewldig. Wij hebben het opgenomen op video. Maar we hadden al een video van de Gbr Temmes van Wo ist der Bahnhof.
En ook van de tegenpartij en de vieze man.

En ook van Koos Koets en Robbie Kerkhof. echt zoo lache joh. Er zaten er wel een paar bij die ik nog niet gezien had.