Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:op zich zie ik inderdaad het probleem niet, maar ik ben een vrouwtje, dus mikken is wel een issue... als ik dan onder de douche de urine weer af moet spoelen, zou ik dan niet meer water gebruiken dan wanneer ik op het 'kleine boodschap' knopje van mijn wc druk? wij hebben er immers twee, eentje met veel water voor een serieuze booddschap, en eentje met weinig water voor een klein boodschapje. Volgens mij maakt het netto niet veel uit.
Kayleigh_ schreef:Ympi schreef:Ik plas verder ook heel vaak buiten, bij de paarden, te lui om binnen te gaan en laarzen uit te doen, god voor het milieu dus
Hoe doe je dat? Ik weet nog dat ik dat als klein kind deed maar dat ik altijd mijn kleren onderpiste
Rintah schreef:hmm, er van uit gaande dat de gemiddelde wc 6 liter per keer wegspoelt en je maar 1x per dag douched bespaart dit 6l/dag oftewel 84/2weken
als men om de dag zou douchen zou dat 39l/2 dagen oftewel 273l/2weken besparen. dat is meer al het driedubbele!
combineer je het onder de douche plassen nog eens met het om de dag douchen dan bespaar je 273+42=315l/2 weken.
de wethouder kan dus beter het om de dag douchen aanbevelen dan het plassen onder de douche
Rintah schreef:hmm, er van uit gaande dat de gemiddelde wc 6 liter per keer wegspoelt en je maar 1x per dag douched bespaart dit 6l/dag oftewel 84/2weken
als men om de dag zou douchen zou dat 39l/2 dagen oftewel 273l/2weken besparen. dat is meer al het driedubbele!
combineer je het onder de douche plassen nog eens met het om de dag douchen dan bespaar je 273+42=315l/2 weken.
de wethouder kan dus beter het om de dag douchen aanbevelen dan het plassen onder de douche