Hallo bokkers! Voor mijn afstudeerscriptie ben ik bezig met een onderzoek over internetgebruik en auto's. Jullie kunnen mijn ontzettend helpen door mijn enquête in te vullen! Alvast bedankt!!
heb hem voor je ingevuld wat wil je hiermee precies gaan onderzoeken? en wat is de reden dat je de onderwerpen niet gesplitst hebt in 2 aparte enquetes?
cijsalover
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-13 12:18
Rintah schreef:
heb hem voor je ingevuld wat wil je hiermee precies gaan onderzoeken? en wat is de reden dat je de onderwerpen niet gesplitst hebt in 2 aparte enquetes?
Bedankt! Ik kan er niet te veel over loslaten ivm mijn opdrachtgever, maar de twee onderwerpen hangen nauw samen binnen mijn scriptie.
Ingevuld! Ben benieuwd wat eruit komt, denk dat het heel afhankelijk is van je klant of iemand een auto online wil kopen. Bijvoorbeeld voor een groot bedrijf welke meerdere bedrijfsauto's wil kopen is het misschien een optie, denk dat de meeste gewone autogebruikers met 1 auto liever in persoon kopen :p
Mocht je binnen mijn doelgroep passen.. (klik link in onderschrift), ik zoek ook nog deelnemers, mocht je hem nog niet hebben ingevuld haha. Alvast bedankt!
Ik zoek meestal wel online naar een auto, maar wil dan echt kijken, proefrijden en onder de kap kijken. Zijn toch hele belangrijke stappen. Koop meestal bij handelaar of particulier en heb mijn huidige auto voor het eerst in mijn leven bij een dealer gekocht.
hooiberg
Geplaatst: 05-04-13 13:28
Done
Ik zoet meestal naar occasion on line, op de websites van dealers, maar ik wil ze uiteindelijk wel in het echt zien. Kijken of de verkoper een techneut is, en geen gladjanus, auto zelf bekijken, etc.