Okay de meeste zullen hem wel kennen maar ik vind hem echt zo goed hahaha
>> Fietsen op dak gooien humor
Tweede fase humor: zelfstandig je fiets op hetdak leren te gooien. SBS6 humor: deBUS op het dak gooien. Kermis humor: een fiets op het dak winnen Japanse humor: kamikaze aktie om een fiets op het dak te gooien Asielzoekers humor : proberen een fiets op het dak te gooien zonder dat de douane het ziet. SouthPark humor: een fiets op Kenny gooien Satanische humor: een fiets op het dak van de kerk gooien. Big brother humor : de fiets die 100 dagen op het dak blijft zitten 250.000 gulden geven. Zuinige humor: alleen het wiel erop gooien Kleuterhumor: driewieler op het dak gooien Henny huisman humor: Zo vals zingen zodat alle fietsen van het dak vallen Holbewonershumor: Een fiets uitvinden Opsheppershumor: je auto op het dak gooien Voetballers humor:Een fiets op het dak schieten Mafia humor:Een fietser dood schieten en vervolgens zijn fiets op het dak gooien. Saboteurs humor:Het dak saboteren zodat niemand er meer fietsen op kan gooien. Congierge humor: Leerlingen bij corvee fietsen van het dak af laten halen Kwajongen's humor:Eerst de fietspompen jatten en dan vervolgens de fiets op het dak gooien Gehandicapten humor: Een fiets niet op het dak kunnen gooien... Daklozenhumor: Geen dak hebben om een fiets op te gooien... Schele humor: Een fiets naast het dak gooien... Dementen humor: Vergeten dat je je fiets op het dak gegooid hebt... Greenpeace humor: Redt de fietsen van het dak... Pedofielen humor: Alleen kinderfietsen op het dak... Dronken humor: denken dat je twee fietsen op het dak gooit... Verstappen humor: Een grindbak op het dak aanleggen... Mike Tyson humor: Een stuk van het dak afbijten... Bouwvakkershumor:een dak bouwen om er een fiets op te gooien.. Arabische humor : een kameel op het dak gooien
Spirit
Geplaatst: 29-08-01 16:12
Hahahah die laatste vind ik t leukst!!! Een kameel! Hahahahah
Ireen_
Geplaatst: 29-08-01 16:14
haha, jah die zijn grappig!! er waren er nog een paar geloof ik;
MAVOhumor: een fiets op het dak gooien HAVOhumor: dreigen een fiets op het dak te gooien VWOhumor: berekenen hoe je het beste een fiets op het dak kunt gooien. VBOhumor; (weet ik ff niet meer) blondjeshumor; je eigen fiets op het dak gooien
Marsje
Geplaatst: 29-08-01 16:16
Ik kende hem ook al een tijdje Maar ze blijven leuk
scooby
Geplaatst: 29-08-01 17:25
kende ze ook al, blijft gappig! VBOhumor was dat niet een dak op een fiets gooien ofzo kweet um ook niet meer
Ireen_
Geplaatst: 29-08-01 17:34
jah dat was het geloof ik!
Pink_Horizon
Geplaatst: 29-08-01 20:00
Citaat:
Op 2001-08-29 17:14, schreef Ireentjuh: haha, jah die zijn grappig!! er waren er nog een paar geloof ik;
VBOhumor; (weet ik ff niet meer) = de fiets en eigenaar op het dak gooien blondjeshumor; je eigen fiets op het dak gooien
axeltje
Geplaatst: 29-08-01 20:02
die stond vorig jaar bij ons in de schoolkrant. Maar dan per leraar. Vond em nie zo. (Sorry)