Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xAng

Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 19:52

Ik heb geen flauw idee of een soort gelijk topic al bestaat, ik heb geprobeerd te zoeken en ben niets tegenkomen, anders excuses :+

De laatste tijd begint de heersende pessimistische toon mij steeds meer op te vallen, niet alleen bij anderen ook bij mijzelf. Met alle goede voornemens dacht ik, dan kan ik ook hier wel eens iets aandoen. Ik ben type lach je gek, dus heb elke dag wel iets waar ik helemaal strak voor over de tafel lig. En ik dacht als we al onze kleine pleziertjes nou eens delen, lacht het leven ons misschien wat meer toe :') Of hebben we in ieder geval weer eens een positieve insteek om vrolijk van te worden :)

Brechtje_A

Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:53

Leuk topic!
Het maakte me vandaag blij dat mijn nieuwe vzp heel goed naar me luisterde tijdens het rijden :)
En dat terwijl hij de eerste keer een loopje met me nam :P

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:56

Vriendin die me heel droog vertelde via facebook dat er een stuk van haar vinger was.
Ze had op haar baantje met haar vinger tussen de machine gezeten toen ze salami aan het snijden was _O-

Klinkt een beetje sadistisch, ik weet het. Gelukkig kan ze er zelf ook om lachen!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:56

mijn VP van 24 er op het weidepad oppeens zwaar vandoor ging. en de reactie van iedereen op stal was '' haha geef die oma maar ( als ze haar gevangen hadden ) '' *ze rende weer weg* '' sh*t die is sterk :') ''

xAng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 19:57

hil5500 schreef:
mijn VP van 24 er op het weidepad oppeens zwaar vandoor ging. en de reactie van iedereen op stal was '' haha geef die oma maar ( als ze haar gevangen hadden ) '' *ze rende weer weg* '' sh*t die is sterk :') ''

hahaha dit ken ik, hilarisch de mensen aan de zijlijn die alles zogenaamd beter kunnen :+

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:00

Om het topic met alle verkleedde paarden :')
Ietsvan: deed jij dit vruuuuger ook met je paard.. of iets in die trant

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:02

Mijn Faery maakt mij elke dag aan het lachen. :+:

Afbeelding

Ze heeft zoveel humor en ze maakt mij elke ochtend wakker door heel lief met haar neusje langs mijn neus te wrijven. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:02

Toen ik op TV een blanke racist zag die door DNA onderzoek een Afrikaan bleek te zijn. :') Ik moest lachen van walging.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:03

Wat een leuk topic!
Ik werd helemaal blij van mn middagje stal. Heerlijk aan de slag geweest met paardlief.

xAng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 20:10

Mijn eigen lach van de dag kwam van vriendlief. Hij fitnesst intensief en was heel stoer aan het vertellen wat hij wel niet kon. Een uitdaging was op zijn plek, maar met 1 hand opdrukken ging bijna, maar klappen kon hij wel. Hij laten zien, totdat hij heel stoer besloot achter zijn rug te klappen. Dit ging mis, hij viel plat op zijn gezicht. Na eerst gekeken te hebben of hij geen pijn had viel ik zelf op de grond van het lachen, wat een geweldig gezicht was dat.

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:12

Mijn eigen lieve hondje tijdens onze wandeling. Zo vreselijk braaf toen ik haar iets vroeg wat ze nog nooit gedaan had en toch maar mooi deed:

Afbeelding

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:14

Mijn lieve 9 weken oude dochtertje die helemaal de slappe lach had :D .

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:15

Joolien schreef:
Toen ik op TV een blanke racist zag die door DNA onderzoek een Afrikaan bleek te zijn. :') Ik moest lachen van walging.

En wij gaan ook stuk nu thuis _/-\o_ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:16

Lunaeekie schreef:
Joolien schreef:

_/-\o_ dat ik dat heb moeten missen :')

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:16

Dat mijn stalmattie (illusion1990) dacht dat degene die in de pop E.T. in de film zat dood was terwijl ik het paard van Hugo Simon bedoelde... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:17

Ik was mijn pony aan het uitstappen na een nogal gefaalde training, zie ik een niet onknappe jongen fietsen met zijn hond die los liep. Hond vond de pony echter veel interessanter en rende er daarna vandoor. 'Volgensmij ben je je hond kwijt!' 'Nah die komt zo wel terug...' Was ik na een kwartier omgedraaid liep ie nog op z'n hondenfluitje te blazen _O-
Heb toen maar even geholpen met vangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:18

takkie_muis schreef:
Lunaeekie schreef:

_/-\o_ dat ik dat heb moeten missen :')

T was ook hilarisch, zal eens kijken of ik het terug kan vinden :P

Hahahaha Shirley _O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:21

Ik heb gisteren een magnetron gekocht en dacht daar vandaag eens een pizza in klaar te maken..
Toen ik de magnetron opendeed kwam er een walm uit, waardoor het brandalarm (in mijn 'studentenkamer van 8 m2) afging.. Ik kon dat stomme ding ook nog eens niet uitkrijgen! Na 10 minuten kreeg ik hem pas van de muur af en kon ik de batterij eruit halen.. Nog geen 5 minuten later reed de brandweer in onze (doodlopende) straat.. Zette af en toe de sirene aan, reed toen weer weg de volgende straat in.. Ik zou bijna denken dat een van de buren de brandweer gebeld heeft ;-) (misschien was dat ook wel zo :oo )

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:24

En nu maakt dit topic mij aan het lachen _/-\o_

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:25

Joolien schreef:

Hahahahahahahaahahahahaha

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:25

Mijn bijna jaar oude Border Collie, die samen met een andere pup minuten lang over het strand rolde :P Ze bleven elkaar maar achterna zitten en tacklen :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:26

Vandaag niet, maar vannacht wel dus dat telt ook voor vandaag :Y)
Van die flauwe humor met mijn beste vriendin in een café, hadden het over halfbloedkindjes en dat die zo mooi zijn, dus dat we maar een zwarte man moesten zoeken, dus naar de zwarte markt, toen ging het weer verder over dat wat ze altijd zeggen over donkere mannen.. Enz enz enz :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:31

Vannacht vanwege een dronken vriend die de meest belachelijke berichten stuurde. :')

Hahaha die blanke racist, wat was zijn reactie daarop dan?!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:51

toen mijn baas midden in een druk restaurant begon te zingen, stelletje rare figuren bij mij op het werk, whahhaa.

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:52

De kat die mij vanochtend wakker maakte door aan mijn gezicht en arm te likken. Ben nog nooit zo vrolijk wakker geworden!