gepakt door Hotmail... :-(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 10:27

Tja, ik was gewaarschuwd: mijn inbox was al een paar dagen te vol. En nu zijn er 33 mailtjes weggekieperd, veel mailtjes die ik nog niet had beantwoord. De eerste keer in 4 jaar dat me dit overkomt. Toch maar eens opruimen dus, en hiermee is door Hotmail Staff al een begin gemaakt... Boos!

Dus als er mensen zijn die mij een mailtje hebben gestuurd en nog steeds geen bericht terug hebben: nu heb ik helemaal een goed excuus... Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:48

Hahahaha, arme Karin!!! Heb meteen maar mijn broertje gewaarschuwd, die negeert ook altijd die waarschuwingen!!! Kijken of hij er wat aan doet hihihi. Iloon
ps. en succes met het verwerken van dit verlies van al die mailtjes hahahaha

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:33

he wat jammer zeg Haha! .

maare dan ben je ook al mijn plaatjes enz kwijt Frusty .

Misschien toch maar handig om een popmail adres te nemen. Oke moet je iets voor betalen maar je kan wel je mailtje op je comp. zetten ipv in je mailbox op het web.

Er zijn er ook nog een paar gratis of gedeeltelijk. Verdrietig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 12:45

Ik heb een junkmailadres voor plaatjes e.d. (inderdaad, kiwivogeltje), maar op de een of andere manier zijn er toch mensen die ze nog steeds naar mijn 'echte' Hotmailadres sturen.

En ik blijf Hotmail houden, dat adres heb ik al 5 jaar en anders moet ik iedereen die ooit op m'n lijst heeft gestaan een 'adreswijziging' sturen, nee bedankt... Boos!

BTW: Plaatjes bewaar ik toch al niet, als ik ze op m'n harde schijf bewaar nemen ze ook ruimte in en wat heb ik eraan om ze te bewaren. Ik bewaar liever foto's van mij & paarden. Neuh, ik moet gewoon leren dat ik mijn mailbox niet te vol laat lopen met allemaal mail waar ik toch niets meer mee doe...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-29 13:49 ]</font>

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:03

Bij Mail.com kun je ook gratis e-mail adres aanmaken.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 13:06

Weet ik, maar het gaat er niet om dat ik voor een e-mailadres zou moeten betalen, dat maakt me niet uit. Ik heb gewoon geen zin in een nieuw e-mailadres, that's all. Dus moet ik gewoon vaker opruiming houden bij Hotmail en de boel niet laten dichtslibben... Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:07

Ik ben niet zo'n fan van hotmail, sommigen kunnen attachments niet ontvangen!
Op mail.com kan ik zowel attachments versturen als ontvangen....

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:33

klopt het is niet handig om een Email adres te veranderen Frusty .

Ik heb een Wishmail adres werkt errug goed ik kan mijn mail op het web en thuis in mijn outlook lezen en bewerken. Trouwens nu met planet ook maar errruuuuuuggg traaaaaaaaggg.

Hij slaat niet echt iets op maar zodra je het binnenhaalt in je outlook kan de provider er niet meer bij en is hij ook weg op het web.
Dan kan je rustig opruimen in je inbox zonder verdere telefoon kosten.

Helaas moest ik nu ivm ADSL een ander adres nemen want ik kan wel nog ontvangen van Wish maar niet versturen. Dus dan verstuur ik gelijk een adreswijziging.
Haha!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:00

De oplossing: een life long emailadress van bigfoot

http://www.bigfoot.com

Het is puur een forward adres. Je geeft op de site op waar er naartoe geforward moet worden. Perfect ook voor visitekaartjes enzo, ik hoef nooit nieuwe te drukken omdat mijn email verandert.

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:08

Hoeveel mailtjes had je er ongeveer in staan dan? Ik denk dat ik onderhand ook eens moet gaan opruimen... Boos!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:17

Ik heb er ook nogal last van gehad. Ik haal nu alle mailtjes die ik echt niet nodig heb gewoon weg. De dingen die ik toch wil bewaren die mailtjes laat ik dan staan.. Maar de rest.. d'r uit!!! Das wel een nadeel van Hotmail trouwens. Bij Dolfijn heb je dat ook. Daar heb ik t ook al eens gehad Schijnheilig Toen kwam ik gewoon m'n Inbox niet meer in. Simpel, hij zat te vol. Duurde zo lang om te laden dat ie m gewoon niet opende Frusty

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:37

ah irritant zeg ik kan niet meer op hotmail komen en ben ook leeggekieperd en op me andere zit een virus grr... stomme poedersuiker dolfijn dan maar weer gebruiken

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:04

ik krijg ook altij van die waarschuwingen...maar ja, er kan gewoon veelste weinig in die inbox!kan ik ook nix aan doen!!haha LOL, maar hebben ze wel de oudste verwijderd?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 20:54

Ik heb er geen last van. Ik leeg mijn mailbox regelmatig. Zo hou ik hem ook een beetje overzichtelijk. Belangrijke mailtjes print ik ff uit.
Wat POP3 betreft, je zou ook een e-mailadres bij Yahoo kunnen nemen. Daar is de POP3 gratis.