Alpe D'HuZes 2013. Sponser mij in de strijd tegen kanker!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Alpe D'HuZes 2013. Sponser mij in de strijd tegen kanker!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 14:59

Hallo, mijn naam is Maartje en ik ben 22 jaar oud. Sommige weten het misschien, de meeste waarschijnlijk niet. Maar enkele maanden voor de zomervakantie zijn bij mijn moeder uitzaaiingen van borstkanker ontdekt. Zo'n 10 jaar geleden heeft ze destijds al een gevecht afgelegt en dus tijdelijk gewonnen, maar nu heeft het haar en ons weer getroffen. Dit maal is het echter niet meer te genezen en moeten we gewoon genieten van de tijd die we nog samen hebben.

Ik heb daarom besloten om deel te nemen aan de alpe D'HuZes. Ik doe dit in eerste instantie voor mijn moeder. Maar ik doe dit natuurlijk niet alleen voor mijn moeder, ik doe dit voor alle (toekomstige)kankerpatiënten die vechten voor hun leven.

De moeite en de pijn die ik zal hebben tijdens het beklimmen van de Alp D’huez, is niets in vergelijking met de pijn en moeite waarmee kankerpatiënten dagelijks hun berg mee beklimmen. Maar door dit te doen hoop ik dat er op een dag medicijnen zullen zijn waardoor dat kanker een chronische ziekte zal worden. Het blijft namelijk de nummer 1 doodsoorzaak in Nederland.

Echter kan ik dit niet alleen, en heb ik jullie hulp nodig. Dus willen jullie mij helpen in de strijd tegen kanker? Sponsor mij dan en help mij deze berg te beklimmen en help hiermee kankerpatiënten hun bergen te beklimmen.

Om mij te sponseren kunt u naar mijn actiepagina gaan *knip*
Laatst bijgewerkt door Murthul op 09-06-18 18:33, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke info verwijderd

Kaus

Re: Alpe D'HuZes 2013. Sponser mij in de strijd tegen kanker!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 15:10

Heel mooi geschreven en top dat je hier aan mee doet! Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt om je streef bedrag te halen.
Ik ga aan mijn ouders vragen of ik je mag sponseren :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:12

maartje, ik heb je gesponsord. zet hem op kanjer!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 20:52

Hoewel het absoluut geweldig is dat je met dit initiatief mee doet, het is nog steeds niet toegestaan om dit soort topics op Bokt te openen.
Je hebt al een link in je onderschrift opgenomen, heel goed...maar er komt wel een slotje op dit topic.