De opmerkingen : 'het valt reuze mee' en 'jij bent het waard hoor' zijn zeker vleiend te noemen, maar dat maakt niet dat ik toch zo mijn twijfels heb. Het kan zijn dat ik op de zaken vooruit loop want ondanks dat er van beide kanten een goede klik is, kan ik van mijn kant nog niet echt zeggen of 't alleen een vriendschap word of dat er meer achter schuilt. We hebben ook nog maar 1 date gehad na elkaar te hebben ontmoet in een discotheek.. die echte kriebels heb ik nou eenmaal niet zo snel.
Maar hoe dan ook stel, stel, stel, en als, als, als,
Dan wonen we wél twee uur van elkaar vandaan-slik- plus zijn werk ligt nog verder van mijn woonplaats én mijn werk ligt weer verder dan zijn woonplaats
dus voor de goede orde: mijn werk ===>>mijn woonplaats====>>zijn woonplaats====>>zijn werk
De 1ste pijl is een half uur. De 2de pijl 2 uur. De 3de pijl 3 kwartier.
Dus mocht je dan samen gaan wonen -en ja het is op de zaken vooruit lopen
- zouden we allebei een enorme reistijd hebben naar 't werk waar onze werkgevers vast niet om staan te springen, helemaal in deze tijd niet. HELLUPPpp lieve bokkers!
wat moet ik nou?! bij meneer in kwestie lijkt t niet zo'n probleem te zijn.. (noem 'm voor het gemak maar even A)Zie ik nu onnodig apen en beren? Zijn er stellen hier op bokt die een gelijksoortige situatie hebben?
Of A moet een *LAT-relatie in gedachten hebben, wat ik voor mezelf niet zo snel zie gebeuren
*living apart together
De hamvraag is dus eigenlijk, zouden jullie dit afkappen of zien waar 't heen gaat?
T'is wel een schat van een jongen verder.. dat is het moeilijke juist aan deze overweging
Voor hetzelfde geld vind jij werk dichter bij hem of omgekeerd?
Straks ga je met hem uit eten en eet die zo smerig dat je alsnog afknapt 
Want ook dat kan echt alle kanten op gaan natuurlijk!