Ik zie topic langskomen zoals [LZP] Wat vinden jullie partners nou van bokt? en daar kan ik zonder twee keer met mijn ogen te knipperen op antwoorden. 
Mezelf bannen is geen optie, ik draai langzaam door en kijk tot de tijd voorbij is.
oliebol happens!
Bokt op de telefoon is ook niet behulpzaam, hij staat zelfs op mijn eerste screen. Dubbel oliebol happens!
Maar ik ben het toch echt allemaal zelf en kies ervoor. Ook 's avonds als er niks te doen is, dan lees ik en dan lees ik, langer verhalen, korte verhalen, penny verhalen, verhalen die werkelijk nergens over gaan, humor bijvoorbeeld zoals dit [LZP] Grr! Afstandsbediening écht kwijt! of [LZP] Opgesloten in de wc
Links en rechts deel ik eens een TeM uit, of meerdere waar 't echt uit de hand loopt.
Soms rel ik gezellig mee, dan zit ik met het bloed onder mijn nagels achter de laptop. oliebol happens!
en dan spreek ik streng tegen mijzelf: "Kim beneem jezelf, ben lief en stil!
" Eenmaal dat overwonnen doe ik een dansje.
Soms leg ik mijn 10 weken oude puppy uit waar een topic over gaat, en dan kijkt hij me meestal aan zo van 'Say Whaaaaaat?'
Vaak banketstaaf ik zo weg tegen de hond over Bokt dat hij ervan in slaap valt, wat ontzettend handig is want dan kan ik weer vrij bokken!
Zo dus of zo of zo. Soms is Guinness 't gebazel over Bokt echt helemaal beu en zoekt hij wel manieren om te kunnen slapen, door bijvoorbeeld te coma-schoen-slapen of door bijvoorbeeld onder de tafel te gaan slapen, daar hoort hij me ook niet!
. Poten over de oren is ook geen nieuwe.
Jammer genoeg is hij niet de enige die er moet van wordt, Kay (hubby) wordt er voornamelijk kotsemoe van en kijkt er dan ook niet meer raar van op als bokt open staat als hij de Mac openklapt. Dan gaan ze samen maar doen alsof ze ontzettend moe van mij én bokt worden.Al met al moet ik het langzaam onder ogen gaan zien, ik BEN verslaafd aan Bokt
en nee dat zal niet zo snel over gaan.
Het enige wat ik nu nog kan doen is me eraan overgeven en alle topics lezen die ik nog niet gelezen heb.
Dus vandaag op deze ontzettend gure dag zal bokt mijn beste vriend zijn.
wat heerlijk geschreven

Maar als ik met de hond aan 't wandelen ben of toen ik nog een paard had om mee buiten te rijden bok ik tijdens het wandelen of op het paard.