Wij doen in grote getale marktplaats aan, waar alles meestal goed zal gaan. Hoewel dit vaak het geval zal zijn, gaat niet iedere transactie even fijn.
Soms krijg je iets niet verkocht, of kun je niet vinden wat je zocht. Soms heb je met iemand een overeenkomst gesloten, Maar krijg je je geld niet zonder horten of stoten.
En als iemand besluit om iets op te halen, dan zal een flink gedeelte verdwalen. Optijd komen is niet voor iedereen normaal, Ze gaan aardig met de uren aan de haal.
Toch blijven we er in grote getalen kopen, In de hoop tegen ons schat aan de lopen, Ik wens jullie allemaal veel plezier, In "rare mensen op marktplaats deel 4!'
Note: dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen. Het is niet de bedoeling om oplichters te bespreken (met naam en toenaam). Ook is dit geen topic om je eigen waren aan te bieden, als iemand iets zoekt wat jij hebt, stuur dan een pbtje.
Nieuwe marktplaats is mooi vervelend. Degene die op een advertentie van mij reageren, krijgen een melding dat de verkoper zich mogelijk in het buitenland bevindt. Heb navraag gedaan bij MP, komt door een buitenlands IP adres (werk bij een int. Bedrijf op nl vestiging) en hier is niets aan te doen. In de oude versie kon je nog iets bij instsellingen, maar op de nieuwe site niet. Lekker irritant.
Nu bezig met tijd afspreken wanneer meneer hem komt ophalen
Edit,
Best raar, wil ik antwoorden op de mail, is het balkje van het mail adres leeg, terwijl ik gewoon op antwoorden klik, ( zoals altijd.. )
HTM
Geplaatst: 18-11-12 13:15
Leuke opening!!! Top gedaan!
En die nieuwe MP was ik ook nog ruzie mee aan het maken, copieer en plak vaak teksten maar dat is ook een drama. Enters op de verkeerde plek, spaties die ineens weg zijn...
Vind de niewe mp ook niet helemaal geweldig. Heb er ook al een paar keer ruzie mee gehad....
Traber
Geplaatst: 18-11-12 13:31
Ik woon ook 2 km de grens over. Kopers en verkopers worden ook voor mij gewaarschuwd omdat ik me mogelijk in het buitenland bevind,en het dan oplichters kunnen zijn.
Best wel irritant,niemand zo betrouwbaar als ik
Ik heb vanochtend mijn houten afrasteringspalen verkocht. Als het goed is worden ze zo opgehaald.
Leuk topic, heb de vorigen wel is wat meegelezen, maar nooit gereageerd.. Ik had laatst nog iets wat ik echt niet snap. Ik was op zoek naar schoenen voor mijn trouwen.. Ik heb me serieus verbaasd over het feit dat ik gewoon advertenties tegenkwam waar géén schoenmaat is vermeld was.. En niet 1 advertentie, heb er zeker 5 gezien! Ik vraag me dan echt af waar je verstand zit..
MarvanTom
Geplaatst: 18-11-12 14:18
Goed gedaan Vjestagirl!
Camera is weer thuis gekomen, incl. ventjelief, dus we gaan vandaag wat op de foto zetten om te verkopen. Ik heb even rond gekeken, maar hier gaat geen kerstboom passen, niet binnen en ook niet buiten, dus er moet wat weg...
@ Relaxed: wat toevallig, ik zoek precies hetzelfde en heb dat ook gezien.
Heb er momenteel ook verschillende dingen opstaan. Ook iets waar ik 20 euro voor vraag. Zijn nu 2 mensen die elkaar de hele tijd aan het overbieden, nr 1 biedt 2 euro, nr 2 biedt 2.50, nr 1 weer 2.75, nr 2 biedt 3 euro. Inmiddels zitten ze bijna op 4 euro.. nog even geduld en we komen bij de 20,- in de buurt