Ik ben woonachtig in Drenthe en ga al jarenlang naar dezelfde kapperszaak. Ik ben echter niet zo heel tevreden over de manier waarop ze m'n haar knippen. Of ik het nou in laagjes laat knippen of niet, m'n haar 'hangt' echt alleen maar. Er is niks leuks of springerigs aan, terwijl het wel leuk kan zitten. Nu is mijn vraag dus, wie weet er een goede kapperszaak in Drenthe waar ze echt goed knippen en er verstand van hebben? Liefst in de buurt van Assen, Gieten of Stadskanaal.
Ik ga altijd naar de kapselier in Hooghalen, maar ik woon daar ook vlakbij. Mijn haar wordt wel altijd goed geknipt.
Daarvoor ging ik wel eens naar Style (??) in Assen. Zit aan de Groningerstraat, zij hebben zo'n stoplicht geval. (groen is rustig, direct aan de beurt, oranje wat langer wachten, rood = vol)
haha, zo hebben wij 2 jaar niet naar de kapper gedurft in Drenthe net in de dorpen waar wij kwamen was kort met rode voorpluk heel hip en de kapsters hadden hun haar niet leuk zitten..met als gevolg, als de kapster dr haar al niet leuk zit, ga ik de deal niet aan ook Nu hebben ze Creativo in Emmen en die knipt heel hip en goed..maarja, dat zit dan weer niet in jouw regio..maar mocht je daar eens in de buurt zijn, moeite waard (wij komen uit het gooi en daar knippen ze hetzelfde).