Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Zet gewoon eens je achterste nevellicht aan. Dan houden die plots heeeeeel veel afstand omdat dat het dichtbij toch wel fel is, zo zonder nevel.Somebitch schreef:Heb je even?
*mensen die groot licht voeren.
* Mensen die geen licht aan hebben als het donker / schemerig is
* Mensen die zien dat jij met een hoge snelheid aankomen maar toch even naar de linkerbaan gaan op de snelweg.
* Mensen die te langzaam rijden (lees 80 / 70 waar je 100 mag).
* Mensen die heel langzaam (lees met 20 a 30 km per uur waar je 50 / 60 mag) op het groene licht afrijden zodat jij oranje krijgt.
* Mensen die ontiegelijk bumperkleven, en dan echt in erge mate.
* Mensen die je inhalen op de snelweg en dan voor je ineens veel langzamer gaan rijden dan dat ze reden.
* Mensen die je inhaalt die gas bij geven![]()
* Onnodig voeren van de achtermistlamp.
* Mensen die een gevaarlijke verkeersovertreding maken.
* Mensen die een blikje uit de auto gooien op de snelweg die op jou auto beland en vervolgens net doen of ze niets gezien hebben. (ja werkelijk waar pas meegemaakt)
* Mensen die de remlicht blijft branden terwijl ze niet remmen.
* Mensen die geen rekeninghouden / snelheid minderen als ze jou en je paard moeten naderen.
Dat was het denk ik wel.
Lara_Silver schreef:Zelf erger ik me meer rot aan die slome mensen in het verkeer. Die gewoon geen greintje benul hebben van dynamisch rijden. Die er bv. bijna een kilometer over doen om op 80 te komen, ipv een goede stoot gas te geven. Evenals heel vroeg al beginnen met remmen voor de bebouwde kom.
?