[Centraal] Kadootjes > 20 euro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

[Centraal] Kadootjes > 20 euro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 09:15

Heb je geen idee wat voor kado je moet kopen? Dan kun je in dit topic je vraag kwijt.

irryproppy

Re: [Centraal] Kadootjes > 20 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:02

Ik zoek voor mijn sz en zwager een leuk kerstcadeau.
Ze houden beide van de sauna en badderen.
Ik heb nu bijna elke kerst wel iets gegeven wat ze dus konden gebruiken in de sauna of in bad.
Nu weet ik helaas niks meer,hebben jullie nog leuke ideeen?
Het cadeau mag tot 50 euro kosten.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:04

even op vakantie veilingen kijken? kun je heel goedkoop aan kaartjes voor de zwaluwhoeve enz komen

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:05

Bij mijn schoonfamilie willen ze kleine cadeautjes doen van max 2 euro per stuk en dan 5! het liefst dat je op 1 euro per stuk uit komt ongeveer :|

Wat koop je nou nog voor een euro? een krentenbol?

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:06

Sababber schreef:
Bij mijn schoonfamilie willen ze kleine cadeautjes doen van max 2 euro per stuk en dan 5! het liefst dat je op 1 euro per stuk uit komt ongeveer :|

Misschien eens naar de action?. vaak leuke hebbedingetjes voor weinig geld.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:11

tringtring_ schreef:
Sababber schreef:

Kom ik idd net een uurtje geleden vandaan, het was alleen zo druk dat ik niet echt voor cadeautjes heb gekeken ;) De volgende keer maar weer! Hopelijk vindt ik iets zinnigs, ze willen namelijk een "doorgeef" spel doen met dobbelstenen.. dus het moet voor mannen en vrouwen kunnen..

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 14:41

Sababber schreef:
tringtring_ schreef:

Kom ik idd net een uurtje geleden vandaan, het was alleen zo druk dat ik niet echt voor cadeautjes heb gekeken ;) De volgende keer maar weer! Hopelijk vindt ik iets zinnigs, ze willen namelijk een "doorgeef" spel doen met dobbelstenen.. dus het moet voor mannen en vrouwen kunnen..

Krasloten? En inderdaad bij de Action, Big Bazaar etc. hebben ze wel dingetjes voor +/- 1 euro!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 12:15

Misschien kun je beter je vraag stellen in [PF] [Centraal] Kadootjes tot 5 euro, dit topic is namelijk specifiek voor de kado's boven de 20 euro.

irryproppy, hebben ze niet meer hobby's of iets dergelijks? Ieder jaar met een bad/sauna-iets aankomen is ook zo....afgezaagd. :D
Kunnen ze niet iets in huis gebruiken bijvoorbeeld? Wat moois, of wat praktisch, of wat exclusiefs? Je hebt een heel mooi budget waar je leuke dingen van kunt kopen met goede kwaliteit. Wat ik vaak doe met een wat groter budget is bijvoorbeeld dat messenblok van 10 euro met "wegwerpmessen" van de IKEA vervangen door een echte goed messenblok met messen van hoge kwaliteit die veel langer meegaan.
Of dat goedkope dekbedovertrek vervangen door een prachtig (katoen)satijnen dekbedovertrek (toevallig heb ik dat 2 weken geleden gegeven als verjaardagskado voor mijn schoonzus en broer). Gebruiksvoorwerpen, maar dan van hoge kwaliteit die echt heel lang mee gaan. Bovendien vaak ook nog mooie spullen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:41

Hebben ze kinderen?
Mama's zijn altijd trots op hun kinderen en willen dat eigenlijk het liefst aan iedereen laten weten.
Onze moedersieraden zijn altijd een geslaagd cadeau.
Vooral de naamhangers met 1 of 2 namen zijn favoriet.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:45

Ik ben druk aan het brainstormen voor kerstcadeautjes voor mijn vriend (21).. Ik weet het niet! -O-

M'n vader en moeder willen max. 50 euro uitgeven, dus het mogen meerdere dingetjes zijn. Liefst geven ze dingen voor de uitzet (handoeken, bestek, tosti-ijzer heb ik al dus niet meer nodig), maar hoeft niet perse.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:01

Wat zijn zijn hobby's? Misschien kijken op vakantie veilingen voor een leuk weekendje weg? (misschien zit er iets goedkoops bij) Of een leuk dagje weg? (pretpark? winterefteling, of dagje amsterdam en dan trakteren ofzo)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:16

Weekendje weg doen we voorlopig niet :+ 1 keer gedaan via vakantie veilingen maar dat was niet zo'n succes.. Dus dat vermijd ik liever haha.

Zijn hobbies zijn lezen, (we dachten al aan een Stephen King boek maar die heeft bijna allemaal al..) Hij heeft 2 baardagamen, en verder.. gamen. Het is zo moeilijk want het liefst geven we hem iets nuttigs iets waar die later nog iets aan kan hebben, dus een dagje weg zit er eigenlijk niet in..

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 23:39

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 10:31

Ik zoek een leuk cadeau voor mijn vriend(23). We zijn net terug van een vakantie naar Gran Canaria, dus een weekendje weg doen we niet.

Hij gamed graag, is veel met computer bezig. Hij heeft al 7 geurtjes dus een nieuwe heeft hij niet nodig, hij heeft al heel veel flessen badschuim. Badparels en die dingen zijn onnodig aangezien hij nooit in bad gaat. Kwa electronica heeft hij alles al wat hij wilt. Dat maakt het voor mij nog lastiger.

Ik heb me al wel bedacht dat ik een taart voor hem ga bakken en hem helemaal ga versieren, maar wat moet ik er bij doen?