Voor de meeste verkopers heb je PayPal nodig. PayPal is een online betaalmiddel waaraan je je eigen rekening kan koppelen ( dus je hebt GEEN creditcard hiervoor nodig! ). PayPal geeft o.a zekerheid dat als je je gekochte objecten niet ontvangt je je geld terugkrijgt, en is een van de veiligste betaalmiddelen via het internet. Registreren en de FAQ over PayPal kan gewoon op de onderstaande site! https://www.paypal.nl/nl
Voor iedereen met een uitgestelde betaling:
Citaat: Bij de eerste betaling wil hij meestal nogal moeilijk doen (vragen om een creditcard/uitgestelde betaling), dus vandaar. Als er staat dat ze gekoppeld zijn, is het goed.
Citaat: Je kan ook geld op je PayPal account zetten en zo betalen.
Citaat: Was dit een van je eerste aankopen? Bij mij duurde het de eerste (paar) keer ook zo lang, inmiddels wordt alles 'direct' overgeschreven zonder dat er geld op paypal zelf staat.
Citaat: Hoe zet ik geld op mijn Paypal? => Even op paypal bij help lezen, staat netjes uitgelegd
Citaat: Heb je het, nádat je betalingen direct vanaf je Paypal hebt gedaan, al wel weer eens geprobeerd om het via een directe overschrijving te doen? Toen ik het probeerde werkte het namelijk ook niet, en uit contact met Paypal bleek dat m'n betalingen werden tegengehouden door iets van een firewall o.i.d. Ze hebben me toen aangeraden om in Paypal m'n account te koppelen aan Ebay (daar onder persoonlijke gegevens kun je ook ergens je Ebayaccount invullen), vervolgens een bestelling te doen met saldo dat ik vooraf op m'n Paypal rekening had gezet, en het daarna nogmaals proberen via een directe overschrijving! Toen lukte het wel.. de eerste keer duurde héél erg lang (maar zag hem wel gelijk terug in het overzicht trouwens), en nu werkt het perfect
Ik herhaal het linkje maar even want anders moet je het andere topic er weer bij halen http://www.ebay.com/itm/271041596085?va ... 1438.l2649 Maar denken jullie dat die roze misschien erg naar oranje neigt? Dat lijkt op mijn scherm namelijk wel zo ...
Stiekem vind ik het wel supercool dat er een lijntje onder m'n naam staat nu
Top een nieuw topic! Ik heb al mn bestellingen binnen gekregen en het is allemaal goed gegaan! Nu wachten op mn loon en dan misschien weer een paar dingetjes kopen.
Kunnen jullie misschien vertellen hoe het met nep-merkartikelen zit? Ik weet dat ze veel op icewatches hebben gecontroleerd, maar doen ze dit ook bij andere merken?
Ik ben er ook weer bij Voor Nouka: shirtje in het roze vind ik het leukst
Juultjes
Geplaatst: 27-10-12 20:08
Zo, ik heb ook weer bijgelezen. Yay, nieuw topic! Wat een leuke dingetjes zijn er allemaal besteld! Hoop voor iedereen dat babylonfashion alles teruggeeft.. Wel echt heel jammer.